poniedziałek, 17 września 2012

T-Ara - Sexy Love


NO!!! Nich mi ktoś tu teraz zapyskuje na T-ara co??!! Teraz nie ma chętnych?? Ostrzegam... mam notatnik śmierci i nie zawaham się go użyć! Co z wami ludzie? Jakieś plotki i już widzę jakieś wredne komenty o tym zespole? Nawet jeszcze nic nie potwierdzone, a tu afera za aferą! Ja i tak je kocham ^^ a jeśli kogoś jeszcze zobaczę... to zawał murowany <błahahahhahhahah>
Wracając do MV, Day by Day bardziej mi się podobała, ale w końcu Sexy love, to całkiem inny styl. Uwielbiam kontynuacje tej historii. Czekałam na to twa miechy !!! Biedna Dara ledwie to wytrzymywała, bo moje pierwsze pytanie: T-ara już wydały drugie mv?? Widziałaś??? Może ja przegapiłam???? hahahhahahhah <biedactwo>  Jednak widać jakieś podobieństwa u T-ara, a szczególnie między tym powrotem a tym sprzed roku. Cry Cry ma być jak Day by Day, a Lovey Dovey jak Sexy Love, nawet można zauważyć podobieństwo w melodii.
Nioo dobra... Do screenów z mv jest mały bonus, screeny z wersji tanecznej! Wiem, że się cieszycie widząc więcej moich głupich tekstów hahahahhahahha.
O i jeszcze jedno: Pozdrawiam tych co tańczyli Gangam style w Krakowie !!! (byłam z wami duchem, a ciałem na polskim !!!)




Pozwolicie, że zacznę od wersji tanecznej ^^

















































Nioo to dopiero teraz wyglądają jak lalki^^ błahahaha, ciekawa jestem gdzie ken?? Pamiętam, że jak byłam mała, to miałam problemy z wyciąganiem lalki z takiego pudełka pfff ciekawe jak one będą sobie z tym radzić <hyhyhyhyhyyh>































Układ - nawet w takim stylu mi się podoba ^^















Neee no Qri!!! Wygląda taaak swotko ^^ Uwielbiam ją!!!












































Jak dla mnie ten teledysk mógłby cały tak wyglądać! Ej ej ej a co robi tam ten bucior na środku!!! OMG antyfani!!! Zjedli mi Qri !!! Neeee!!! Dlaczego ona?? Dlaczego nie... moja siostra?



Mała powtórka z tamtego mv:

































http://thebestofkpop.blogspot.com/2012/07/t-ara-day-by-day.html



















Hyo Min żyje!!! Je je jej ^^ Żyje xD Nic jej nie jest ^^ No... ma widoczne wstrząsy psychiczne, ale nic jej nie.... dobra nie oszukujmy się ^^ jej kumpela została porwana xD
















A czy tobie chłopak zostawił piękny skuter w zbożu ?? Nie myślałam, że kiedykolwiek o to zapytam ^^ hehhehehehheheh






















Jak ona się szybko starzeje?? OMG (oh maj gad) hahahhaahh Patrzcie co się dzieje z człowiekiem jak... kumpluje się z blondynka ^^ nee... żartuje! Tak się dzieje z ludźmi, którzy nie mogą słuchać kpop`u. (Uczcijmy ich minutą ciszy)

























Biedne są ... my mamy lodziarnie, kawiarnie, dyskoteki, a nawet parki, a te się w starym aucie spotykały !!!











Warrrior! Huu! <Aaaaa to nie ta piosenka...>






















Oooo PRZYPOMNIAŁA SOBIE!!!





























A ONE SIĘ BIJĄ! I wtedy nigdy nie ma ochrony, ale jak tańczysz Gangam style na stole na matmie, to już nie wolno??
















































O jaka zacięta walka!!! Fight !!! Ooo i uwaga  Fatality!!! błahahahhaha



Tekst:

Geudaero eongwoyo Sexy Love
Geueughan nunbicheul gadeug dameun Sexy Love
Cheorung seong gateun naega heundeullyeo
Naengcheol haetdeon nae saenggagi jigeum heundeullyeo
I yeoreum nare tteugeoun nunbichineyo
(Ireohge naemameul humchyeoga)
Geogi meomchwoyo naegero wayo
nae mameul ije badajwoyo

Neon jeongmal Sexy nun Sexy ko Sexy ib Sexy Love

Naenunen modeungeo da Sexy
Oh Sexy Eyes, Sexy Nose, Sexy Mouth, Don’t You Know
Oneul nan nega jeongmal Sexy

NO NO NO NO Can You Feel My Love

Nae mameul neukkinayo (Oh!)
NO NO NO NO Can You Feel My Heart
Naegero wa Tonight Night Night

Jamkkanman mwomchwoyo Sexy Love

I gihoereul nohchigi sirheoyo Sexy Love
Nae gyeote isseojwoyo geudaero
Oneureun nareul tteonajimayo geudaero

Sigani gal surog geudaega nae maeume deureo oneyo

(Geudaero nae mami bultaolla)
Geogi meomchwoyo nae nuneul bwayo
Nae soneul ije jabayo

Neon jeongmal Sexy nun Sexy ko Sexy ib Sexy Love

Naenunen modeungeo da Sexy
Oh Sexy Eyes, Sexy Nose, Sexy Mouth, Don’t You Know
Oneul nan nega jeongmal Sexy

NO NO NO NO Can You Feel My Love

Nae mameul neukkinayo (Oh!)
NO NO NO NO Can You Feel My Heart
Naegero wa Tonight Night Night

Geudaega naege waseo

nae maeumeul humchyeo gasseo ije eotteoke
I can’t stop this feeling
ne ne ne maeume kkog let lets make a bomb
Neol bomyeon gibuni Down up & Down Down
Yeogin hyomin-anim eunjeong-ildeut

Neon jeongmal (UH~)

Sexy nun Sexy ko Sexy ib Sexy Love
Naenunen modeungeo da (Sexy)
Oh Sexy Eyes, Sexy Nose, Sexy Mouth, Don’t You Know
Oneul nan nega jeongmal Sexy

NO NO NO NO Can You Feel My Love

Nae mameul neukkinayo (Oh!)
NO NO NO NO Can You Feel My Heart
Naegero wa Tonight Night Nigh


Tłumaczenie:

Zatrzymaj się, seksowna miłości
Twoje oczy są wypełnione seksowną miłością
Myślałam, że jestem silna, ale się zatrzęsłam
Wszystko w moim umyśle trzęsie się
Ze Swoimi ekscytującymi czarnymi oczami, złapałeś mnie
Moje serce zostało skradzione
Zatrzymaj się i poczekaj na mnie
Teraz zaakceptuj moje serce
Twoje bardzo seksowne oczy, seksowny nos, seksowne usta i seksowna miłość
W moich oczach, każdy jest sexy
Oh seksowne oczy, seksowny nos, seksowne usta
Nie wiesz, że
dzisiaj czuję się sexy
Nie, nie, nie, nie czujesz mojej miłości?
Czy czujesz moje serce?
Nie, nie, nie, nie czujesz mojego serca?
Zostań ze mną dzisiejsze nocy, nocy
Poczekaj minutę, seksowna miłość
Nie chce przegapić tej szansy,seksowna miłości
Zostań tutaj przy moim boku
Nie zostawiaj mnie dzisiaj samej
Czas upływa, a ja nie mogę cię wyrzucić z mojego umysłu
Moje serce płonie
Zaczekaj i spójrz mi w oczy
Tylko złap mnie za rękę
Twoje bardzo seksowne oczy, seksowny nos, seksowne usta i seksowna miłość
W moich oczach, każdy jest sexy
Oh seksowne oczy, seksowny nos, seksowne usta
Nie wiesz, że
dzisiaj czuję się sexy
Nie, nie, nie, nie czujesz mojej miłości?
Czy czujesz moje serce?
Nie, nie, nie, nie czujesz mojego serca?
Zostań ze mną dzisiejsze nocy, nocy
Przyszedłeś tu i ukradłeś moje serce
Co mam teraz zrobić?
Tak, tak, tak jestem w Twoim umyśle, zróbmy bombę
Widzę Twoje uczucia schodząc w górę i w dół
Widzę Twoje uczucia schodząc w górę i w dół
Twoje bardzo seksowne oczy, seksowny nos, seksowne usta i seksowna miłość
W moich oczach, każdy jest sexy
Oh seksowne oczy, seksowny nos, seksowne usta
Nie wiesz, że
dzisiaj czuję się sexy
Nie, nie, nie, nie czujesz mojej miłości?
Czy czujesz moje serce?
Nie, nie, nie, nie czujesz mojego serca?
Zostań ze mną dzisiejszej nocy, nocy









Czekamy na kolejne MV (a kto nie... to mam wolą kartkę w moim death note <błahahahhahha>)

IZZY ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz