czwartek, 8 listopada 2012

Ailee - I'll Show You

UWIELBIAM TĄ SOLISTKĘ!!! Nazywają ją w końcu Koreańską Beyonce. Ailee dzieli ten tytuł z Hyorin (Sistar) <Ostrzegam, ten  post może zawierać wiele linków, więc osoby wrażliwe, na wielką ilość talentu i kawał niezłego głosu prosimy o nie włączanie tych kolorowych podkreślonych literek na dole > Hehehehe  
Ailee - Halo (Kiedy tą włączyłam moja mama myślała, że słucham Beyonce, wleciała do pokoju, mówiąc : Nareszcie słuchasz czegoś normalnego! po czym spojrzała na ekran i wyszła HAHAHAAHHA) 
 SISTAR (Hyorin) - Best Thing I Never Had 
Ailee jest jedną z najlepszych koreańskich wokalistek! Można usłyszeć jej niesamowity głos nie tylko w jej piosenkach, ale i coverach, których jest PEŁNO! 
I Have Nothing - Whitney Houston 
(Sry, że jakość ^^) Noo to obudziła się linkowa Izzy ^^ HAHAHAHAH
No One - Alicia Keys 
One Night Only - Jennifer Hudson 
Pierwsza debiutowa piosenka Ailee była niezła .... ... .... Co ja mówie? GENIALNA ^^ Wiedziałam, że jej comeback będzie super, ale nie myślałam, że pójdzie w taką odważną muzykę! Nareszcie! Wokalistka dająca ze swojego głosu 100% ^^













Historia zaczyna się w ... ... szkole? A te dziewczyny tam ubrane jak na wybieg?? Co to ma być? Za moich czasów ... ... chodziło się w krótszych spódnicach. No, ale przez korytarz samotnie idzie sobie nasza biedna Ailee w sukience w grochy, podobną do tej, którą miała na sobie moja babcia jak poznała dziadka! Ailee jest grzeczną dziewczynką, w przeciwieństwie do tych panienek pod ścianami! co to za stowarzyszenie ?? "RATUJEMY TYNK SYPIĄCY SIĘ Z ŚCIAN SZKOŁY DLA PRZYSZŁYCH POKOLEŃ" 
Ktoś poznaje obiekt westchnień naszego kujonka?? To G.O z Mblaq ^^ 





Noo i kaczątko przerodziło się w łabędzia ale to tyczy się też początkowej kariery Ailee. Dziewczyna została odkryta między innymi dzięki kanałowi na Youtube: "aileemusic", do jego założenia namówiły ją przyjaciółki.











Czy ta sukienka nie jest prześliczna, ale i tak cały ten czas zastanawiałam się co ona ma na głowie?? No i jak długi korytarz ma ta szkoła? 













Hahahaha to moja ukochana scena ^^ Nie wiem, co ona konkretnie mu chciała zrobić, ale fajnie to wyglądało!



































Pffff to jest najgłupsze w tym teledysku! Powinna go olać! A nie, że on się uganiał w szkole za lalkami, a teraz jak jest sławna, to lata za nią. <tyko się zdenerwowałam bardziej!> hahahhah





















TEKST: 

naega sajun oseul geolchigo 
naega sajun hyangsul ppurigo
jigeumjjeum neon geunyeol manna tto utgo itgetji

geureoke johatdeon geoni nal beorigo tteonal mankeum
eolmana deo eotteoke deo jal haeya han geoni

neoreul amuri jiullaedo hamkkehan nari eolmainde
jinan sigani eogulhaeseo jakku nunmuri heureujiman

boyeojulge wanjeonhi dallajin na
boyeojulge hwolssin deo yeppeojin na
babocheoreom sarang ttaemune tteonan neo ttaemune ulji anheullae

deo meotjin namjal manna kkok boyeojulge neoboda haengbokhan na
neo eobsido seulpeuji anha muneojijianha boy you gotta be aware

santteutage meoril bakkugo jeongseong deullyeo hwajangdo hago
haihire jjarbeun chima modu nal dorabwa

uyeonhi rado neol mannamyeon nuni busige useojumyeo
nollan ni moseup dwiro han chae ttogak ttogak georeogaryeo hae

boyeojulge wanjeonhi dallajin na
boyeojulge hwolssin deo yeppeojin na
babocheoreom sarang ttaemune tteonan neo ttaemune ulji anheullae

deo meotjin namjal manna kkok boyeojulge neoboda haengbokhan na
neo eobsido seulpeuji anha muneojiji anha boy you gotta be aware

niga jwotdeon banjil beorigo niga sseotdeon pyeonjil jiugo
miryeon eobsi huhoe eobsi ijeo jul geoya neoreul ijeullae neoreul jiullae

boyeojulge wanjeonhi dallajin na
boyeojulge hwolssin deo yeppeojin na
babocheoreom sarang ttaemune tteonan neo ttaemune ulji anheullae


deo meotjin namjal manna kkok boyeojulge neoboda haengbokhan na
neo eobsido seulpeuji anha muneojiji anha boy you gotta be aware

TŁUMACZENIE:

Chodzisz w ubraniach, które ci kupiłam
Używasz perfum, które ci podarowałam
A teraz prawdopodobnie uśmiechasz się, patrząc na nią
Czy lubisz ją tak bardzo, że musiałeś mnie zostawić?
Co mogę zrobić, by się poprawić ?
Chcę o tobie zapomnieć, lecz spędziliśmy razem za dużo czasu
Czasy, które minęły, wydają się krzywdzące
Doprowadzają do płaczu, lecz...

Pokażę ci całkiem inną mnie
Pokażę ci piękniejszą mnie
Nie zamierzam płakać, jakbym zgłupiała
przez miłość czy ciebie, który mnie zostawiłeś

Poznam lepszego faceta i pokażę ci,
że jestem szczęśliwsza od ciebie
Nie będę się smucić bez ciebie, nie poddam się
Chłopcze, bądź tego świadomy

Starannie zmieniłam fryzurę
I pieczołowicie nałożyłam makijaż
Do tego szpilki i krótka spódniczka, a wszyscy oglądają się za mną
Jeśli kiedykolwiek na ciebie wpadnę, poślę ci olśniewający uśmiech 
Przejdę koło twojej zaskoczonej miny
i stuk, stuk, już jestem na swojej drodze 

Pokażę ci całkiem inną mnie
Pokażę ci piękniejszą mnie
Nie zamierzam płakać, jakbym zgłupiała
przez miłość czy ciebie, który mnie zostawiłeś
Poznam lepszego faceta i pokażę ci,
że jestem szczęśliwsza od ciebie
Nie będę się smucić bez ciebie, nie poddam się
Chłopcze, bądź tego świadomy

Wyrzucę pierścionek, który mi podarowałeś
Pozbędę się listów, które do mnie pisałeś
Bez resztki przywiązania, bez żalu zapomnę o tobie
Chcę o tobie zapomnieć, wymazać cie z pomięci

Pokażę ci całkiem inną mnie
Pokażę ci piękniejszą mnie
Nie zamierzam płakać, jakbym zgłupiała
przez miłość czy ciebie, który mnie zostawiłeś
Poznam lepszego faceta i pokażę ci,
że jestem szczęśliwsza od ciebie
Nie będę się smucić bez ciebie, nie poddam się
Chłopcze, bądź tego świadomy






A przy okazji ^^ gratulacje dla Lee Hi, która wygrała ze swoją debiutancką piosenką na  ‘M! Countdown’
DOCENIAJMY WOKALISTKI ^^


IZZY ^ ^

1 komentarz:

  1. Ja również uwielbiam tę wokalistkę i piosenkę ;D
    Ps. Zakończenie teledysku także mnie zirytowało ;x

    OdpowiedzUsuń