piątek, 13 lipca 2012

T-Ara - Day By Day

NA-RE-SZ-CIE! T-ara! Wiem co myślicie: "Bla bla bla co się tej babie nie podoba?" ale tego się nie da ZJECHAĆ! Co tu jest źle? NIC! Uwielbiam fantastykę! ( Tak przy okazji... Czytał ktoś TRYLOGIE CZASU??- nie... to czytać!) Nie mogę się doczekać 2`giej części.
Więc opowiem w lekkim skrócie:


























2 najlepsze kumpele + motor + polowanie w jakimś trawsku + łażenie z jakimś zielem = wycieczka szkolna w góry ^^
Cała historia zaczyna się od pokazania życia w bardzo dziwnym, zniszczonym mieście z przyszłości. TU NIE MA KFC! Trzeba polować na hamburgera!















Nie dobra! Zła dowódczyni gangu szuka jednej z tych koleżanek, ponieważ uważa, że ma ona moc, która pomoże jej PRZEJĄĆ WŁADZE NAD ŚWIATEM! Ooooo  PePe Pan Dziobak na pewno jej w tym przeszkodzi!





















Niestety ktoś puścił farbę i blond Lady ( JiYeon zagrała świetnie ) dowiedziała się gdzie jest magiczna koleżanka. Wtedy czerwonowłosa wonder women postanawia bronić koleżankę, niestety... jej się to nie udało. Ale spokojnie... broni ją tajemniczy gość jak z Matrix`a!
























Wszystko okazuje się prawdą! ONA MA MOC!!! Umie rozbić szybę! Ja też mam taką moc... heheheh






OMG! Ona opanuje świat! Nawet pan Dziobak jej nie przeszkodzi!













ONA ŻYJE! Teraz ona uratuje świat! Hyomin do dzieła!








Mój ulubiony aktor? To ten uroczy królik. Jest przesłodki! Patrzcie jak on gra. To napiecie...





NAJLEPSZY AKTOR!


tekst + tłumaczenie:

Naepumeun neoege pinancheo dareun sarame naneun beoryeojyeo
Sarang geu kkeuteun kkaman teoneolsok boiji anneun giri naneun neomu duryeowo
Taeyangi naerijjoeneun bureun samakcheoreom mokmalra ugo itneun saramcheoreom
Kiss me ma baby i bami gagijeone naege eoseobbalri day by day

Ni pumi geuriwojyeo neomu sarang haetnabwa
I bami jinagamyeon nunmuldwieo dok!Dok!Dok!
Jeo eunbit dari jimyeon sarajilkka.. Ajik namaitneun ni hyanggi
Kkumgatdeon chueokdeuldo heuteojilkka…bitmulcheoreom meolri dok!Dok!Dok!

Kiss me baby i’ll must be stay here day by day
Saranghandago soksagyeojwo
Kiss me baby just you can take me day by day
Nae nunmuri mareugi jeone

(ddururururururu ddurudu)
Baram cheoreom modu sarajyeo beorin neo
(ddururururururu ddurudu)
Haruharu neol geurimyeo day by day

Seuchineun chueokdeuri geuriun bam deulryeoohneun neoeui moksori
Yeongwoneul yasokhaetdeon sumaneun bam nunmuldwieo dok!Dok!Dok!

Kiss me baby i’ll must be stay here day by day
Saranghandago soksagyeojwo
Kiss me baby just you can take me day by day
Nae nunmuri mareugi jeone

Ddeonaganeun ni moseup ni saenggage ddo nunmuri heulreo
Doraondago malhaejwo urisarang yeongwonhidorok

Neon nareul dugo gara jeo meolri meolri gil ddara sarajyeo
Michin sarangkkeut aseulhan nang ddeoreoji jilgin sarange gamyeomdwae gyesokddeoreotji
Seulpeun sireul eulpeodaeneun nae ipsuri neoeui kkaman nundongjae gieokdwiri
Kiss me ma baby i bami gagijeone naege eoseokbbalri day by day

Kiss me baby i’ll must be stay here day by day
Seulpeujiman neoreul jiulrae
Kiss me baby just you can take me day by day
Nae nunmuri mareugi jeone

Kiss me baby take me day by day….

tłumaczenie:

 Mój uścisk jest twierdzą dla Ciebie,
jestem odrzucona przez innych.
Miłość - nie widzę końca tego ciemnego tunelu,
tak bardzo się boję.
Jak pustynia z płonącym słońcem,
jak człowiek woła z pragnienia
Pocałuj mnie kochanie, zanim ta noc się skończy,
pośpiesz się, dla mnie, dzień za dniem.

Brakuje mi Twoich ramion,
myślę, że kocham Cię zbyt mocno
Kiedy ta noc minie, wtedy wytrę łzy Tok, tok, tok

Jeśli srebrny księżyc zniknie - wtedy Twój zapach zostanie
Marzenie - jak rozproszone wspomnienia
Jak krople deszczu, daleko Tok, tok, tok

Pocałuj mnie kochanie, muszę zostać tu Dzień za dniem
Szepcz, że mnie kochasz
Pocałuj mnie kochanie, poprostu weź mnie Dzień za dniem
Zanim moje łzy wyschną

(Ddurururururu Ddurudu)
Jak wiatr, zniknąłeś
(Ddurururururu Ddurudu)
Dzień za dniem, tęsknię za tobą, dzień za dniem

Dzisiejszej nocy tęsknię za wspomnieniami, słyszę Twój głos
Niezliczone noce, kiedy obiecywaliśmy sobie wieczność
Tok, tok, tok

Pocałuj mnie kochanie, muszę zostać tu Dzień za dniem
Szepcz, że mnie kochasz
Pocałuj mnie kochanie, poprostu weź mnie Dzień za dniem
Zanim moje łzy wyschną

(Ddurururururu Ddurudu)
Jak wiatr, zniknąłeś
(Ddurururururu Ddurudu)
Dzień za dniem, tęsknię za tobą, dzień za dniem

Gdy myślę o Tobie, z moich oczu lecą łzy
Proszę powiedz mi kiedy wrócisz,
wtedy nasza miłość może być wieczna

Zostaw mnie i podążaj tą drogą daleko, daleko
Ta szalona miłość jest niebezpieczna jak klif
i zostałam zainfekowana trudną miłością
Mam nadzieję, że moje usta,
które recytowały ten smutny wiersz zostanie zapamiętany
w Twoich czarnych oczach
Pocałuj mnie kochanie, zanim ta noc się skończy,
pospiesz się dla mnie, dzień za dniem

Pocałuj mnie kochanie, muszę zostać tu Dzień za dniem
To smutne, ale muszę Cię wymazać
Pocałuj mnie kochanie, po prostu weź mnie Dzień za dniem
Zanim moje łzy wyschną

Pocałuj mnie kochanie, po prostu weź mnie Dzień za dniem


 http://www.youtube.com/watch?v=brnCe8lL7l4


IZZY :*


2 komentarze:

  1. aww,net mi muli i nie zobaczę MV :( ale wydaje się być fajny,choć nie widzę żadnego związku teledysku z tekstem piosenki o miłości xd też zauważyłyscie,że chyba wszystkie teksty w korei są o miłości? Widocznie im jej brakuje ^^
    dziwię się,że macie 5 obserwatorów,a nikt nie komentuje,tylko ja czasami wchodzę... Dlatego u siebie dałam tapete 'czytam=komentuje',haha =='
    Izzy,mam nadzieję,że będziesz czytać moją książkę :) i zapraszam też 2 autorkę waszego bloga,może ci się spodoba fabuła: to-co-zakazane.blogspot.com czytelników nigdy nie za wiele *______*

    OdpowiedzUsuń
  2. thx Midori xD Oczywiście, że jestem stałym gościem na twoich blogach. Dziękujemy za komentarze, z tym u nas też nigdy nie za wiele xD

    OdpowiedzUsuń