sobota, 26 października 2013

Taeyang szykuje się do solowego comeback'u + sesja zdjęciowa dla magazynu "ELLE"


Po ostatnim wielkim hicie 'Wedding Dress' kilka lat temu, Taeyang powraca i mamy nadzieję, że lepszy niż kiedykolwiek sądząc po zapowiedzi w postaci zdjęcia.
Oficjalna data powrotu została ustalona na 1 listopada.
Zdjęcie zamieszczone na oficjalnym blogu YG-Life skupia się na tajemniczości z prostymi białymi napisami na czarnym tle oraz wizerunkiem Taeyanga, który jest pokryty czarnym welonem. Tajemnicze runy naznaczają jego twarz, co mogą one oznaczać ?
YG Entertainment CEO powiedział: "Po pierwsze gdy tylko zostało potwierdzone, że Taeyang przygotowuje się do wydania albumu i powróci 1 listopada za pośrednictwem wypuszczonej fotografii. Gdybym miał ujawnić jedną rzecz dotyczącą albumu jest to, że koncepcją Taeyanga do tego albumu będzie "nowy świat". Wyjaśniając ""Nowy Świat" oznacza nigdy jeszcze nie prezentowany styl w przypadku Taeyanga innymi słowy obrót o 180 stopni. Przeszedł drastyczną przemianę po takich hitach jak 'I Need a Girl' i 'Wedding Dress'. Chłopak włożył w to wiele wysiłku, więc dobrze byłoby, aby go oczekiwać".


Taeyang prezentuje swoja drastyczną transformacje na potrzeby comeback'u.

Podczas udzielania wywiadu dla magazynu Taeyang podzielił się tym jak przygotowywał swój indywidualny album po 3 latach - "Wziąłem wiele gatunków piosenek, więc przesłuchiwanie mojego albumu nie powinno być męczące. Jest coś, co naprawdę chciałem zrobić dla mojej działalności indywidualnej i tym razem miałem silna determinacje by wyraźnie uwzględnić rzeczy, które chciałem zrobić tym razem".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz