niedziela, 20 października 2013

Comebacki z wytwórni YG (G-dragon, Seungri, 2ne1, Kang Seung Yoon)

Witam ponownie! Ostatni raz byłam tu tak dawno, że aż strach pomyśleć. Przepraszam. Mam sporo do nadrobienia. Po pierwsze chciałam podziękować Uszati za taki słodki szablon - mój master grafiki. A po drugie mam sporo do nadrobienia (powtarzam się), więc wpadłam na pomysł, żeby połączyć zaległe posty. (Właściwie to był pomysł Dary) 
Co najpierw? Comebacki z jednej z najlepszych wytwórni - mianowicie YG Family. Muszę powiedzieć, że ostatnimi czasy było tam strasznie cicho. Na powrót 2ne1 musiałam długo czekać. Jedynie G-dragon jakoś wywiązał się z obietnic. W końcu jego comeback z albumem był rok temu (chyba nawet równy). 
Co do nowego zespołu żeńskiego, o którym krążyły już ciche plotki podczas promocji albumu GTOP, to sprawa zaczęła się trochę komplikować. Wytwórnia chciała wzorować się na SNSD tworząc ten zespół (czyli chcieli stworzyć orszak ślicznotek o silnym głosie) ale niestety nie wyszło im i liczba dziewczyn w zespole zaczęła spadać, a możliwość ich debiutu oddalała się coraz bardziej. Rzekomo tylko trójka dziewczyn ma talent i spełnia wyżej wymienione wymagania. Jak na razie udało nam się poznać tylko głos Jenny Kim, która znów nagrała piosenkę z G-dragonem. Piosenka pojawiła się na jego nowym albumie. 
YG zaskoczyło nas w tym czasie jeszcze jedną niespodzianką - powstaniem programu WIN (Who is next?), reality show, który ma zadecydować o tym, który z dwóch zespołów ma zadebiutować. Młodsza grupa "B", czy starsza "A" w której jest znany już nam Kang Seung Yoon. Czy to był dobry pomysł?






















Krótko mówiąc piosenka 2ne1 jest kwintesencją wakacji. Słuchałam jej w kółko i w kółko i w kółko... no i tak dalej. Chociaż na początku moja reakcja była taka: "O jezu! Znam to!" -Zaczynałam się zastanawiać, czy nie mam jakiś parapsychicznych zdolności, ale wtedy przypomniałam sobie, że przecież to intro, które Cl śpiewała na występie z I LOVE YOU.
Już byłam pewna, że reszta piosenki mnie nie zaskoczy, ale jak zapowiadały plotki można było wyczuć w niej klimaty reggae. 










Czy tylko ja chciałabym, żeby Minzy miała dłuższe włosy? No co jak co, ale ona w krótkich wygląda bardziej puciato. 

Tak bardzo chciałabym, żeby w jakimś teledysku tak wyglądała. *__*











Nie wiem jak u was, ale muszę przyznać, że CL jest moją biaską z 2ne1, chociaż nie wiem czy mogę to mówić tak od razu - bo one wszystkie są świetne! To chyba jeden z lepszych, żeńskich zespołów kpopowych. Cieszyłam się w sumie, że Chaerin pozostała przy jaśniejszych włosach - według mnie takie bardziej jej pasują. 


Ostatnio czytałam jakieś pamiętniki trainee i wyczytałam tam, że Cl jest opryskliwa i ciągle gada przez telefon. Znaczy ja na takie rzeczy patrzę przez palce, bo w końcu każdy jak kogoś poznaje ma własne zdanie na jego temat - takie pierwsze wrażenie. A do tego Cl może nawet czasem na taką wyglądać. 










No i największa niespodzianka - włosy Sandary! Nie... tym razem nie wyglądają, jakby wciągnęła je kosiarka, albo jakby jechała autem setke na godzinę, z głową wystawioną przez okno... Ona jest BLONDYNKĄ! I muszę przyznać, że wygląda słodko. 










BOOOMIEE!!! Nie wiem dlaczego, ale mam do niej ogromny sentyment. W sumie to na jej wygląd zwróciłam najpierw uwagę, oglądając teledysk. Jej chyba każda fryzura pasuje. Szczerze przyznam, że na początku przeraziły mnie te jasno-niebieskie soczewki, ale nawet z nimi jest jej ładnie. I możecie hejtować że miała trylion operacji plastycznych - jak żal dupę ściska xD hahhahaa


Dieta z BOM: (sorry nie mogłam się powstrzymać, bo sama chcę trochę zrzucić xD)

DZIEŃ 1: Pożegnaj się z ulubionym żarciem, bo długo go nie zobaczysz. 




DZIEŃ 2: BĄDŹ silna i nie podjadaj. 




DZIEŃ 3: Możesz wyładować frustracje - oby z umiarem i daleko od lodówki.










Znacie tą dwójkę? Jednego z nich znacie na pewno - LEE SOO HYUK, był też w teledysku It Hurst. Wydaje mi się, że w tamtym Mv wyglądał lepiej. 
Drugim obiektem westchnień 2ne1 jest HONG JONG HYUN (ten ładniejszy) Wydaje mi się, że jemu taka fryzura pasuje. 










LIVE:









Czyli z serii: 2ne1 pokażą nam - jak się spędza wakacje! 








Aww to przywołuje wspomnienia. Nie mogę się doczekać, kiedy będę mieć prawko. Znaczy... będę zdawać pewnie z 2236276 razy, bo jak próbowałam za pierwszym razem, to prawie wjechałam w ścianę domu. 


Ale pewnie jadąc z koleżankami wyglądałabym TAK! 














To trochę przerażające, chociaż przyznam,  że Thunderowi te usta pasują. 

Usteczka: 






























LIVE:



















































Zawszę kiedy widzę takie sceny w teledyskach - pierwsze co mi przychodzi do głowy to jak musiały się bawić podczas kręceniu tego MV. Szczególnie widać, że chyba najlepiej bawiła się Sandara. 
Tak szczerze lubię ten teledysk 2ne1. Wyglądają w nim, jak grupa dobrych koleżanek i widać, że naprawdę dobrze się bawią. Czy nie takie mają być wakacje? 



Na koniec nasze najsłodsze rodzeństwo w kpopie! <33 (jakbym napisała coś innego siostra by mnie zabiła... yhhymm Thunder jest jej biasem) 





G-dragon - Coup d'etat







































Przenośnie... wszędzie przenośnie. Rozbicie muru, a nawet to dziwne... ściągnięcie skóry. Wszystko po to, żeby pokazać o co właściwie chodzi w tej piosence. O bunt. Jak zwykle wiedziałam, że po GD można spodziewać się czegoś świetnego. Domyślałam się, że właśnie coś takiego zobaczę. Przyznam szczerze, że początkowo te francuskie tytuły mnie przeraziły, ale teraz stwierdzam, że to ma swój urok. 





















Piękny! Piękny! Cały teledysk jest świetny. Nawet G-dragon wygląda nieźle. Choć zawsze podstawową rzeczą, którą chce zobaczyć podczas jego powrotu są... jego włosy. No taka prawda. 



Naprawdę? Tylko tyle tego było? 


































Nie mam pojęcia dlaczego, ale myślałam, że padnę, jak zobaczyłam te dwie sceny. Dlaczego? Powaliły mnie wspomnienia. Od razu skojarzył mi się pierwszy album G-dragona, w którym kiedyś się zakochałam (dobra... dalej kocham i nie przestanę). W sumie GD to jeden z moich biasów, a na pewno bias z BigBang. 
Mogę powiedzieć tylko tyle, że jakoś klimat tego teledysku przypomniał mi starych BigBang. "Tell me goodbye", albo nawet album Taeyanga! Boże... jak ja chce, żeby on z czymś wrócił. 














To tak wygląda Fangirling na GD`ego?? Nie... Jakby to było w Polsce te dziewczyny by wlazły przesz ten otwór. 
W sumie, zawsze jak ktoś porusza temat koncertu i obecnych na nim koreańskich fanów (chodzi mi tu o sasaeng fanów) to zastanawiam się, jak by to wyglądało, gdyby taka sasaeng fanka stanęła między mną a moim biasem. (Chodzi mi tu o to, że rzekomo te obsesyjne fanki nie dopuszczają fanek z innego kraju do swoich ulubieńców). 



Polki by nic nie zatrzymało...

 

Noo... może ochrona ...

















Boshhee jaka piękna sceneria. Czy to... zeschła jabłonka? hahha Z czym kojarzą się kpoperką jabłka? - To oczywiste: GD i jego pierwszy album. 

























Gotując kapuchę! Gd robi to trochę inaczej! xD

























On jest nawet szekszi jako psychopata! Jaką by mu nadać ksywkę. Hmm... GDnator Psychopator? No dobra... wieczorem wcale nie jestem tak twórcza jak myślałam.



































Nie wiem dlaczego, ale zawsze kruki i te maski kojarzą mi się z JaeJoonem. A właśnie! Za niedługo ma być jego powrót. Nie mogę się doczekać (to tak na marginesie) :3






























G-dragon ... jest mu... (sry) Afroamerykaninem! Zczarniał!!! To znaczy, że ja... mogę się zkoreańszczyć? Fajnie by było! Ale wtedy mój tata miałby racje mówiąc: "Od oglądania tych Azjatów zrobią ci się skośne oczy!" :( Ten człowiek nigdy tego nie zrozumie! 














TŁUMACZENIE



















LIVE:
G-DRAGON - R.O.D (feat. 2NE1's CL)
G-DRAGON (M Countdown) - COUP D'ETAT







































































LIVE:













Reakcje i recenzje: 






















Przynajmniej GD nie owija w bawełnę i wie jak się kończą wszystkie melanże. 
Chociaż imprezy z tańcami u Gd na chacie ja widzę tak (ale to po kilku głębszych):


albo tak, ale to po kilku zaciągnięciach: 


TAKIE RZECZY TYLKO U GD


















Ja to widzę tak:


























Ogólnie to moje pierwsze reakcje na widok tego teledysku to jedno wielkie - CO? 
Założę się, że pewnie jakby GD tak pchnął tego gościa, jak w tym MV, to pewnie zbierałby zęby z podłogi, albo przynajmniej naparzaliby się nawzajem. A ten popatrzył na niego, jak pedał i poszedł dalej. ahhahaha 





O cholera! Skąd ja kojarzę ten rowerek obok? 

Dobrze, że rowerek nie ucierpiał.






Jaki BADBOY - lakier, okularki, czerwony kostiumek i... SWAG! 

  












Chciałam tak kiedyś zrobić, jak w MCdonaldzie brakło miejsc i stałam jak kretyn z tacką. 










Tylko GD:
Gość ubiera jakiś garniturek i idzie napieprzać na ulicy na perkusji. Jakby mi ktoś o tym powiedział, to pewnie zapytałbym o numer dilera tego gościa - ale w sumie chciałabym zobaczyć taki koncert like GD xD 






-GD płaczesz? 


-*chip* *chip* Nie...














Nie wiem co wy myślicie, ale mi ten wstęp zrył mózg. O.o Opowieść: Dziewczyna w różowej sukieneczce stoi obok chłopaka, gitarzysty. Po kilku sekundach ubiera czarną maskę i pelerynę i dosłownie - kradnie chłopakowi serce. To brzmi... jak horror! xD hahahhaha











Cholera. Oni to fajnie mają - ja w autobusie wyglądam jakoś tak: 

więc, niech się cieszy, że chociaż rurkę ma wolną! hahhahhaha


Po obejrzeniu tego MV można zauważyć wyraźny podział: Marzenia i Rzeczywistość xD

THE BEST LOVE STORY: 

Marzenia: 


-Przypadkowa, nieznana mi dziewczyno! Kocham cię! 


Hmmm? 


*wiedziałem, że tak się skończy*




Zadziałało? 



O boże! Z tego stresu zapomniałem oddychać... .... Yyyy i jeszcze do mnie nic nie dociera


-Ja też cię kocham przypadkowy, dziwny chłopaku! *THE BEST LOVE STORY*












Happy END <33 *rzygam tęczą* 


*Hmmm?Co ten idiota robi? Gapi się od dwudziestu minut na mnie i uśmiecha się, jak gej przed lewatywą?*



Eee Gdzie są te płatki róż? :(


A tam! Będę udawać, że go nie widzę. 



True End <33






GIRL! I NEED A GIRL! 

THE BEST LOVE STORY PART 2:

Marzenia: 



O to ta piękna dziewczyna! Ale fart! Właśnie jechałem po bułki. 



*Macha* Hej! Nieznany mi chłopaku! Przejadę się z tobą. 





Mam ci tylko jedną rzecz do powiedzenia: Nawet jakbym była blacharą, to na taki rower bym nie poleciała - więc wywnioskuj to, że mi się podobasz xD 



*to takie normalne - dzieci z balonami na środku ulicy, bez rodziców*


*to takie normalne, że z pękniętych balonów wylatują motyle*


*to takie normalne, że Seung Yoon ma latający rower* 

Happy End! <3




Co? 




Cholera... To moja mała klitka, za którą i tak ciężko opłacić mi czynsz! Jestem taki samotny...


że gadam do maskotki. A tak wg ma na imię Adelajda. 

















No i doczekaliśmy się Happy End w tej historii. No chyba... wybaczcie to moje pesymistyczne podejście do romantyzmu - ale co ma powiedzieć yaoistka? hhahaha















Dwa słowa opisujące młodość? WILD AND YOUNG! <33 Chcecie zobaczyć, jak młodość rozumie Kang Seung Yoon?















Wiecie kim jest Kang Seung Yoon? Zapewne połowa z was już zna go z programu WIN (WHO IS NEXT?) Program mający wyłonić nową grupę w YG. Nie wiem  jak dla was, ale dla mnie to jest cholernie niesprawiedliwe. Grupy są całkiem inne - jak je porównywać? Inny wiek, doświadczenie na scenie, styl! WSZYSTKO INNE! Po za tym w rękach telewidzów został wybór, czyje marzenia się spełnią... a oni wszyscy powinni zadebiutować!  

Grupa A: 
(Średnia wieku grupy A - to 20 lat)
-Song MinHo (lider grupy)
-Kim JinWoo
-Lee SeungHoon
-Nam TaeHyun
-Kang SeungYoon

Grupa B:
-Goo Joon Hwae
-B.I
-Kim Jin Hwan
-Bobby
-Kim Dong Hyuk
-Song Yoon Hyeong

A wy jak myślicie? 




















Jak widzę tą małą gitarkę to mi się przypomina... mój scen o Kaiu. Wystraszył mnie, wyskakując w masce - a ja go walnęłam bandżo. hahhaaha no niestety nigdy tego nie zapomnę - takie sny pokazują co mam w tej głupiej głowie! 



BOŻE! To jest takie słodkie! 
O ile nie zasnął pijany...





















Chyba... nic się tak nie kojarzy z wakacjami, jak imprezy przy basenie i ogniska. Chociaż jedno i drugie kończy się... przyglądaniem się, ile ludzie mogą wypić - ahhh ta polska rzeczywistość. 





































LIVE:







Szczerze przyznam, że spodziewałam się, że teledysk Seungriego będzie lepszy. Znaczy... piosenka jest świetna, ale to nie jest już tak dopracowany album, jak tamten. Pewnie dlatego,  że ten teledysk i nawet czasem piosenka kojarzą mi się z Pitbulem. (Sorki za takie porównanie.) 
Trochę zawiodłam się, gdy wydał tylko jeden teledysk i to taki. Spodziewałam się czegoś lepszego (i wcale nie mówię tu o tej dziwnej zapowiedzi). No dobra... Seungri wydał album, Taeyang wydał album Daesung wydał album, a już o GD nie wspomnę - NO A GDZIE TOP??!!! 

No i jeszcze jedno, co przyszło mi do głowy na widok zapowiedzi Seungriego - ciekawe jak się z tego wytłumaczy: 





































































Live:






Yyy... Pozwolicie, że nie będę tego komentować :D

Wybaczcie, jeśli są jakieś błędy. Oczywiście ten post miał się pojawić dużo wcześniej - ale okazało się, że łączenie ich zabiera mi więcej czasu niż dodawanie pojedynczo. xD

GŁOSUJCIE W ANKIECIE NA NAJLEPSZY COMEBACK Z WYTWÓRNI YG <33

1 komentarz:

  1. No cudo, cudo, cudo! Masz mój wielki plus choćby za samo uwielbienie dla Gee Gee. ♥ Drugi za 2NE1... I jak się tak nad tym zastanowię, to mam obsesję też na punkcie wszystkiego, co ma związek z Big Bang, już nawet nie tylko na ich punkcie... Aż się nie mogę doczekać, aż pojawi się coś o Ring Linga i Doom Dada! Uśmiałam się jak małe dziecko. 8D

    ~ Sarasil

    OdpowiedzUsuń