sobota, 7 września 2013

SISTAR - High Cut + NYLON + InStyle !


Panie z SISTAR wzięły udział w seksowej sesji zdjęciowej w której pokazały nam się w czerwonych szpilkach oraz dżinsach. SISTAR upewniły się, aby zwrócono uwagę także na ich piękne wysokie nogi w seksownych pozach. W wywiadzie dla magazynu, Dasom odpowiedziała: "Gag Concert w którym Park Ji Sun i Oh Na Mi parodiują "SISTAR19" nazywając siebie "SISTAR29" w żartobliwy sposób ogłaszają to, że w naszym zespole kończy się wiek z liczbą 9. Miałam takie doświadczenie gdy miałam 9 lat, to bardzo bolało ponieważ był to mój ostatni rok jako nastolatki, gdy miałam 19 lat spędziłam to wydarzenie całkowicie. Dlatego obawiam się co wydarzy się gdy będę kończyć 29 lat.". Na pytanie, czy SISTAR ponownie wystąpi przez 20 lat by stać się 'SISTAR39'.
Hyorin odpowiedziała: "20 lat później? nie wiemy, co wydarzy się w naszym życiu. Ale jeśli fani czekają na nas, mogłybyśmy to zrobić jako coś w stylu specjalnego wydarzenia."





Bora i Dasom dla "InStyle"
Dwie idolki ujawniły swój seksi urok w swoich stylowych strojach.
Bora podkreśliła swoją zdrową opaleniznę podczas gdy Dasom popisała się swoimi szczupłymi nogami i ramionami. W wywiadzie Dasom ujawniła: "Uważam, że określenie seksi jest najlepszym komplementem jaki może usłyszeć kobieta".




SISTAR jako młode stylowe panie dla ‘NYLON’.
Piękne panie z SISTAR pokazały swoje unikalne uroki i atrakcyjność dla 2013 Fall/Winter magazynu mody "NYLON". Członkinie pokazały różne style korzystając z trendów na nadchodzącą jesień i zimę.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz