niedziela, 14 lipca 2013

SISTAR - Give It To Me

Nie mogłam się doczekać comebacku Sistar, a to dlatego, że bez nich nie ma WAKACJI. Jakoś piosenka Loving U  zawsze mi się z nimi kojarzyła (chociaż nie jest stara, to stała się moim hymen wakacji - jak Bubble Pop, czy Hot Summer), więc czekałam na coś takiego. Niby powinnam być zawiedziona, gdy wydały coś w całkiem odmiennym stylu, ale za takimi SISTAR też tęskniłam. 
Ostatnio wszystkie dziewczyńskie comebacki (i nie mam na myśli debiutów) są w takim seksownym  stylu. Jak na przykład After School (których recenzję robię jako kolejną). Wygląda na to, że ten rok w Kpopie będzie przypominał rok 2009, kiedy górował Hip-Hop lub seksowny image. Chociaż w tym roku przejawia się on trochę inaczej. Nowe zespoły pojawiają się z bardziej chłopięcym stylem (GI), i z bardziej Hip-Hopową muzyką (LC9, BTS). Jak to Kpop zobaczymy czym nas w tym roku zaskoczy - a oto była taka krótka prognoza roczna. :D  















Ogólnie nie wiem czy o tym wspominałam, ale HyoRin jest moją biaską z Sistar. Kocham jej głos i sądzę, że ma niesamowity talent. Nie tylko silny wokal, ale i genialnie tańczy : 


:D Nie bez powodu nazywają ją koreańską Beyonce :D 











W sumie to aż się bałam, jak Bora wlazła na to kółko. Jeszcze jak na zapowiedzi napisali, że ona będzie na nim tańczyć wyobrażałam to sobie trochę tak: 



Ale nie byłoby tak łatwo na szpilkach :/ 
Ogólnie lubię Bore odkąd powstały Sistar 19 - jedna z niewielu dobrze dobranych podgrup (tak jak GD&TOP) 
Noo bo to powinno być tak : Wokalista + raper. 
Tak samo czekałabym np na podgrupę: (2ne1) Cl i Bom, (4minute) Hyuna + Gayoon (Shinee) Taemin + Minho (ale to z innego powodu... mła młahahaha 2min) Z Exo mam już swoją długą listę. Ogólnie cały ten rok, a szczególnie miesiące wiosenne należały do podgrup (T-ara N4, uBEAT, Infinite H) 


















Sistar według mnie są niezłymi tancerkami. Można by nawet powiedzieć, że do tej grupy najlepszych pasują MissA, GLAM, 4minute i f(x), ale to tak według mnie - jeśli według was też jest jakaś dobrze tańcząca, dziewczęca grupa podzielcie się w komentarzach (bo mi nic do łba nie przychodzi)

















Nie muszę chyba tłumaczyć, że to ciacho to trainee. Oznacza to, że za niedługo możemy spodziewać się powstania grupy w której on się pojawi xD 
Coś mi się wydaje, że będę czekać z zapartym tchem. *___* (czyt. Witaj mój nowy mężu do haremu!)















To chyba tak naprawdę moja ukochana scena z teledysku. :D W sumie to tylko na tym zrobiłam: WOW!! xD
























Z serii reżyser wie lepiej : 
Gość mnie trochę przeraża (trochę, czyt. bardzo) - po czym rozpoznać reżysera? Ma obciachowy beret, jest go wszędzie pełno i drze się bardziej, niż Hyorin jak wyciąga wyższe dźwięki. xD 
No ale i tak go lubię - to Shin Dong Yeop - komik i reżyser amator (jak dla mnie radzi sobie świetnie) <klik, klik


JAK ZOSTAĆ SISTAR: 








1. Jeśli chcesz być w Sistar - musisz być laską, a jeśli nie jesteś, to przynajmniej ją mieć. Resztę zdziała fotoshop. 










2. Jeśli chcesz się dostać do Sistar - przez serce do zespołu <33 młahahahah

Boshee - ta jego mina. No niestety nie udało mi się konkretnie znaleźć, ale wydaje mi się, że to menadżer Sistar. 






3. Musisz zachować powagę i poćwiczyć układy taneczne. Najważniejsze zachowaj poker face - to trudna branża. 








4. Poważna mina najważniejsza - tak się wykurza konkurencje. 






Sistar są naprawdę świetnym zespołem, a do tego są doceniane - udało im się wygrać z piosenka Give it to me i to nie jeden raz. <klik, klik























































































COUNTDOWN  (13 czerwca)         
COUNTDOWN  (20 czerwca)
COUNTDOWN  (27 czerwca)
MUSIC CORE  (15 czerwca)
MUSIC CORE  (29 czerwca) 















TEKST:

You see i don’t usually do this but
I really need you tonight give it to me give it to me
Give it to me give it to me give it to me give it to me

Seoreuni neomgi jeone gyeolhoneun halleunji sarangman juda dachin nae gaseum eotteokhae oh
Aekkujeun bissoriedo gaseumi apaseo ajikdo eorigo yeoryeo sunjinhago yeoryeo nunmureun manheunji

Give it to me oh babe give it to me (give it to me)
Give it to me oh babe give it to me (oh baby, give it to me)
Oh oh oh oh oh ~ oh oh oh oh oh oh ~ oh

Amuri wonhago aewonhaedo nunmullo chaewojin binjariman sarangeul dallan mariya
Geugeomyeon doendaneun mariya oh babe give it to me

Achimi ogi jeone geudaega olleunji babogachi neo hanal boneun na oh~

Unda haru jongil ulda dongi teunda jeo haega darinji bami najinjido molla
Oh babe give it to me i’m sorry that’s all i need~
Oh babe give it to me~ oh babe give it to me~

Give it to me oh babe give it to me (give it to me)
Give it to me oh babe give it to me (oh baby, give it to me)
Oh oh oh oh oh ~ oh oh oh oh oh oh ~ oh

Amuri wonhago aewonhaedo nunmullo chaewojin binjariman sarangeul dallan mariya
Geugeomyeon doendaneun mariya oh babe give it to me

Rap)
Susip beon subaek beoneul sseudaga tto jjijeobeorin pyeonji sarangeun wae ireoke naegeman mugeopji
Unda haru jongil ulda dongi teunda jeo haega darinji bami najinjido molla na nan~

Hoo~ hoohoo hoohoo hoohoo (na haru jongil ulda dongi teunda)
Hoohoo hoohoo hoohoo (give it to me give it to me)
Hoohoo hoohoo hoohoo (na haru jongil ulda dongi teunda give it to me)

Give it to me oh babe give it to me (give it to me)
Give it to me oh babe give it to me (oh baby, give it to me)
Oh oh oh oh oh ~ oh oh oh oh oh oh ~ oh

Give it to me oh babe give it to me~
Give it to me oh babe give it to me~
Sarangeul dallan mariya geugeomyeon doendaneun mariya
Oh babe give it to me~


























TŁUMACZENIE: 

Widzisz
Zazwyczaj tego nie robię, ale
Naprawdę potrzebuję cię dzisiaj wieczorem

Daj mi to, daj mi to
Daj mi to, daj mi to

Czy w ogóle wyjdę za mąż zanim skończę trzydziestkę?
Oddałam wszytko co miałam
Teraz zostałam zraniona i sama, co mam zrobić?
Moje serce boli nawet z powodu uporczywego szumu deszczu
Wciąż jestem młoda i mam miękkie serce
Łatwo staje się poruszona do łez

#Daj mi to och dziecinko, daj mi to
Daj mi to, och dziecinko daj mi to

##Nie ważne jak bardzo pragnę i błagam
Zostało tylko puste miejsce wypełnione łzami
Pragnę twojej miłości
To wszystko czego potrzebuję
Och dziecinko, daj mi to

Czy przyjdziesz zanim nadejdzie poranek?
Jak idiotka, żyję tylko, żeby cię kochać
Cały dzień płaczę i płaczę aż nadejdzie poranek
Nie wiem nawet czy to słońce, czy księżyc, czy to dzień, czy noc

Och dziecinko, daj mi to
Przepraszam, to wszystko czego potrzebuję
Och dziecinko, daj mi to
Och dziecinko, daj mi to

#

List, który pisałam dziesiątki i setki razy, a potem znowu go darłam
Dlaczego dla mnie miłość jest tylko taka ciężka?
Cały dzień płaczę i płaczę aż nadejdzie poranek
Nie wiem nawet czy to słońce, czy księżyc, czy to dzień, czy noc

(Cały dzień płaczę aż nadejdzie poranek) x2

# x2

Pragnę twojej miłości
To wszystko czego potrzebuję
Och dziecinko, daj mi to

(Tłumaczenie pochodzi ze strony: http://www.tekstowo.pl)







Miłych Wakacji :D 

IZZY 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz