piątek, 14 czerwca 2013

LC9 - MaMa Beat

Kocham nowe zespoły. Zawsze mamy okazję zobaczyć ich narodziny i cały przebieg debiutu. Zazwyczaj na starcie zaskakują czymś nowym, jeśli chcę się jakoś wyróżnić z tej sterty, już starszych zespołów, ale tego... się nie spodziewałam. No taaa... LC9 to zupełnie coś innego. Możecie ich porównywać do Block B, B.A.P, czy nawet do B1A4 (bo coś takiego o dziwo też widziałam), ale trzeba przyznać, że chociaż jest z tego samego "odłamu" kpopu, to to całkiem inny zespół. Piosenki B.A.P są o wiele mocniejsze od tej, może tylko Block B lekko przypomina je rytmem, no ale ludzie... ciężko wymyślić coś nowego. Jedną z rzeczy, która mnie zaskoczyła była... tematyka teledysku, jeśli mogę tak to ująć. Trochę niepokoiłam się o samą siebie, jak oglądałam to po raz pierwszy.... "TAA!!! DOWAL MU!!!" Po prostu jak jakiś kibic wrestlingu! Niby zajeżdża zwykłą, szkolną ustawką (i tak chyba miało być) ale nie sądzę, żeby na jakieś szkolnej ustawce poszły w ruch siekiery, młoty pręty, a nawet cegłówki. Brakowało im tylko krzesła. W każdym razie... dziś walnę recenzję w stylu Mortal Kombat. xD






Taaa, że niby wszyscy są dla siebie tacy mili? 
Wygląda na to, że na samym początku teledysku można zobaczyć, że cała grupa podzieliła się na dwie trzyosobowe drużyny (wybaczcie mi, jak coś pomylę, bo nie do końca znam ich imiona) , czyli: 

Drużyna "My, to ci fajni" 

-RASA (lider, wokalista, raper) 

"walę młotem, jak Bang Yong Guk w "Warrior"


"mam łeb, jak skała - chociaż cegła też może być, a mój jedyny słaby punkt to...."



-E.DEN (raper)

"tylko ja tak pięknie wyglądam z raną od... siekiery"


"zmieniam kolor oczu, jak Edward ze zmierzchu" 




-JUN (wokalista) 

"Jeśli myślisz, że to wzrok Erzy jest najbardziej przerażający...

...to się zdziwisz." 


"Ja i moja SUPER MOC" 



Drużyna "A i tak skopiemy wam dupska" 

-J-Hyo (wokalista, raper)

"to do mnie śliniłaś się w teledysku Miryo" xD (albo... tylko ja?)


"Mój śmiech rozwala system" 




-AO (wokalista)

"to ja jestem ten słodki" 

"mam POWER jak bujka, bajka i brawurka"


-KING (główny wokalista)

"bo ja... jestem ten normalny" 

"i wcale nie mam fryzury, jak jeżozwierz" 



NO TO ZACZYNAMY:                                 J-Hyo vs Jun:



































Uwielbiam ich obuch. Szczerze przyznam, że jak zauważyłam, jak Jun używa jakiejś mocy, to od razu szukałam jakiegoś "mitu zespołu", coś w stylu mocy EXO, pochodzenia B.A.P, czy TVXQ, jednak nic takiego nie znalazłam. 
:(

AO vs RASA 


























WTF? Właśnie w tej chwili widząc w ruchu kastet od razu zastanawiałam się: TO NOWY ZESPÓŁ... TO ZESPÓŁ W KOREI... więc dlaczego POZWOLILI IM NA TAKIE MV? 

RASA vs KING





















Dostał prętem i cegłą w łeb i dalej nic? Jeszcze, jakby to King, tak oberwał, to bym się nie zdziwiła, bo ten fryz na pewno zamortyzowałby cios, ale... Rasa?! 


Jeśli ciekawi wasz układ do tego teledysku - DANCE VER. 
I jak to mówi Gain - Let`s FRAAAJJJJJ!!!! 



KING vs E.DEN










































Ten King ma jakieś ADHD - najpierw walnął Fatality RASA, a teraz wyżywa się siekierą na biednym E.DEN`ie. Nie żeby coś, ale ja się go trochę boje, no chyba że w takiej wersji 


to już jakoś nie... 


ULUBIONE SCENY: 




Z SERI YAOISTKI WIDZĄ WSZYSTKO <33







FATALITY! 












TEKST: 

<Ride MaMa Beat
Ride MaMa Beat
Ride MaMa Beat
Ride MaMa Beat>

gabyeoun ONE TWO JAP
ijeya momi da pullyeosseo
CHIME-i ulligo
jigeum na deungjanghal charyeya

seonsu ibjang junbi Let’s go
mujo geoniya Get to go
neo ireul kkwag kkaemureo iyu eobtda
Ready to ride ma beat

Talk stupid ttogbaro hae
ppareujin anhdeorado saegdareuge
Wow I need one mic can I?
heomhage darul teni baejjang eobseum taroghae
won jaeb tu seuteureiteu igeon
nae gyeonggi Out boxing neon gaunde
dog ane deun Tom nan yalmiun Jerry
buteul junbi dwaesseo You better be ready

ginjanghae Dynamite
sondaemyeon teojil deut nan wiheomhae
jeoldaero neomeo ojima Alright

ijen meomchujima
simjangi dara olla
jom deo Burning down
naega boyeo jugesseo
god teojil geoya Dynamite

<Ride MaMa Beat
Ride MaMa Beat>

paebaee daehan junbi chaegeun
ojig Payback
hanbeon sijaghan isang
mulleoseol su eobtgie
hanpan keuge buteobwa
jil saenggageun eobseu nikka
You know this is how we ride

i geoseun nareul wihan Show
heureumeul geoseulleo olla moduga nollan

yesang motan KO
nolla jineun ma
duryeob damyeon domangga
I`m ma show it to the world boy
Ride Till I die

ginjanghae Dynamite
sondaemyeon teojil deut nan wiheomhae
jeoldaero neomeo ojima Alright

ijen meomchujima
simjangi dara olla
jom deo Burning down
naega boyeo jugesseo
god teojil geoya Dynamite

sijagdoen Countdown
eoseo ireona
Be ready for the ride of your life
dasi hanbeon Let`s fly

ajjirhan Dynamite
geondeulmyeon teojil deut nan wiheomhae
jeoldaero jageug hajima Alight

ijen meomchujima
nae momi nara olla
jigeum Fly up high
naega boyeo jugesseo
god teojil geoya Dynamite

<Ride MaMa Beat
Ride MaMa Beat
Ride MaMa Beat
Ride MaMa Beat>

god teojil geoya Dynamite


TEKSTOWO:

<Ride MaMa beat*
Ride MaMa beat
Ride MaMa beat
Ride MaMa beat>

Lekkie uderzenie, raz dwa
Teraz w końcu się rozgrzałem
dzwoniące pierścienie i
Teraz jest moja kolej, żeby wejść

Ten zawodnik jest gotowy, żeby dołączyć, dalej
Bez porażki, gotowy dołączyć
Mocno zagryzam zęby, nie ma powodu
Gotowy jechać na moim beat'cie

Gadasz głupio, zachowuj się porządnie, chociaż to nie jest szybko, to będzie całkowicie nowe
Wow, potrzebuję jednego mikrofonu, mogę?
Będę ostry, więc jeśli możesz to znieść, uwolnij się
Jeden cios, dwa proste, to moja gra, boks
Jesteś Tom, który jest uwięziony w mojej trującej pułapce, ja jestem podłym Jerry**
Jesteś gotowy na walkę? Lepiej, żebyś był gotowy

Bądź czujny, dynamit
Mogę wybuchnąć od jednego dotyku, jestem niebezpieczny
Nigdy nie przekraczaj granicy, dobrze

Teraz nie przestawaj
Moje serce przyspiesza
Coraz bardziej płonie
Pokażę ci
Dynamit wkrótce wybuchnie

Ride MaMa beat
Ride MaMa beat

Jedyny plan pokonania to odpłacenie
Ponieważ kiedy zacznę, nie mogę się wycofać
Więc urządźmy sobie ogromną walkę, ponieważ nie planuję przegrywać
Wiesz, że tak jeździmy

To show dla mnie
Jadę z prądem, wszystkich szokując

Nieoczekiwany KO
Nie bądź zaskoczony
Jeśli się boisz, uciekaj
Pokażę to światu, chłopcze
Jadę aż umrę

Zaczęło się odliczanie
Pospiesz się w wstań
Bądź gotowy na przejażdżkę życia

Ryzykowny dynamit
Mogę wybuchnąć od jednego dotyku, jestem niebezpieczny
Nigdy mnie nie prowokuj, dobrze

Teraz nie przestawaj
Moje ciało wzlatuje
Teraz wysoko leci
Pokażę ci
Dynamit wkrótce wybuchnie

<Ride MaMa beat
Ride MaMa beat
Ride MaMa beat
Ride MaMa beat>

Dynamit wkrótce wybuchnie


"Teraz w końcu się rozgrzałem" - czyżby... NATSU? 

Zooossstaaaw Kooommeeennnttaarzz! hahahaha 

IZZY ^^ (chociaż lepiej się pod tym nie podpisywać) 



1 komentarz:

  1. Twoje teksty są boskie.
    "Dostał prętem i cegłą w łeb i dalej nic? " Od razu skojarzył mi się Kevin Sam w Nowym Jorku. Oberwał chyba z sześcioma cegłami, ale jest spoko, przecież to tylko kilka cegieł spadających z kilkupiętrowego budynku. Co to jest? Kilka cegiełek. ;P
    Muszę wysłuchać tą piosenkę, koniecznie z teledyskiem. ;D
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń