wtorek, 23 kwietnia 2013

Lee Hi - ROSE

Witam! Dzisiejszym tematem notki będzie solistka należąca do YG. Jestem ciekawa jakie zdanie macie o niej i o jej głosie. Jak już pewnie wiecie Lee Hi ( Lee Ha Yi ) zajęła drugie miejsce w Kpop Star i można powiedzieć, że właściwie tak zaczęła się jej kariera. Jednak pierwszą oznaką współpracy z YG można było nazwać powstanie piosenki "It`s Cold" z Epik High <Kocham tą piosenkę... JEST PIĘKNA!!! yeyeyeyeyeyeyeye> Później Lee Hi zadebiutowała z piosenką "1, 2, 3, 4". I wtedy zaczęło się coś co można do tej pory nazwać "falą Lee Hi". Powstał ogromny fandom i to właśnie między innymi w Polsce. Ludzie zakochali się w jej głosie. Chociaż wraz z fanami przybyła liczba osób, którzy uważają, że nie ma się czym jarać. Niektórym nudzą jej piosenki, innych drażni jej styl, a innych nawet głos <noo tego to akurat nie rozumiem>. Z reszta... oceńcie sami!






To może tak machnę wam kilkoma występami z K-pop Star:

Bust your windows














Co do teledysku, to nie wiem jak wam, ale mi piosenka i MV "Rose" podoba się bardziej niż "1, 2, 3, 4".  Tekst jest śliczny. Nuta nie jest męcząca, a co najważniejsze niesamowicie wpada w ucho. O teledysku nawet niewiele wspomnę, bo jest ŚWIETNY. <od tego chwalenia coś mi się wydaje, że będę mieć więcej antyfanów niż T-ara :/ Aaaa jestem ANTYFANKĄ HEJTERÓW KPOPOWYCH ZESPOŁÓW młahahaha> 







TEKST:

nae sarangeun saeppalgan rose
jigeumeun areumdapgetjiman
nalkaroun gasiro neol apeuge halgeol

nae sarangeun saeppalgan rose
geurae nan hyanggiropgetjiman
gakkai halsurok neol dachige halgeol

geureon gabyeoun nunbicheuro nal chyeodaboji marajwoyo
hamburo sarangeul swipge yaegihajima
nae mameul gatgo sipdamyeon nae apeumdo gajyeoya haeyo
oenjenga bandeushi gashie jjillil tenikka

nal neomu mitjima 
neon nal ajik jal molla
so just run away run away
i said ooh 

nal saranghajima
neon nal ajik jal molla
i said run away just run away
dagaojima

nae sarangeun saeppalgan rose
jigeumeun areumdapgetjiman
nalkaroun gasiro neol apeuge halgeol

nae sarangeun saeppalgan rose
geurae nan hyanggiropgetjiman
gakkai halsurok neol dachige halgeol

jasingame chan ni moseubi 
nae nunen geujeo ansseureowo
nal hyanghan ssikssikhan balgeoreumi
oneulttara chorahae boyeo
gamjeong, sachiya naegen
sarang jipchagui best friend
so run away just run away
cuz you and i must come to an end

every rose has its thorn
every rose has its thorn
every rose has its thorn

nal neomu mitjima 
neon nal ajik jal molla
so just run away run away
i said ooh 

nal saranghajima
neon nal ajik jal molla
i said run away just run away
dagaojima

nae sarangeun saeppalgan rose
jigeumeun areumdapgetjiman
nalkaroun gasiro neol apeuge halgeol

nae sarangeun saeppalgan rose
geurae nan hyanggiropgetjiman
gakkai halsurok neol dachige halgeol














TŁUMACZENIE: 

Moja miłość jest jak czerwona róża
Może być piękna
Ale moje ostre kolce poranią Cie.

Moja miłość jest jak czerwona róża
Tak, może być pachnąca
Ale im bliżej będziesz, tym bardziej zostaniesz zraniony.

Nie patrz na mnie tym lekkim spojrzeniem.
Nie mów o miłości tak łatwo.
Jeśli chcesz mieć moje serce, musisz wziąć też mój ból.
Ponieważ moje kolce będą kuły Cie codziennie.

Nie ufaj mi zbyt bardzo
Nie znasz mnie jeszcze tak dobrze
Więc po prostu uciekaj, uciekaj
Powiedziałam ooh ooh ooh
Nie kochaj mnie
Nie znasz mnie jeszcze tak dobrze
Więc po prostu uciekaj, uciekaj
Nie przychodź do mnie

Moja miłość jest jak czerwona róża
Może być piękna
Ale moje ostre kolce poranią Cie.

Moja miłość jest jak czerwona róża
Tak, może być pachnąca
Ale im bliżej będziesz, tym bardziej zostaniesz zraniony.

Widząc Twoją pewność siebie czuje się źle.
Twoje pewne kroki ku mnie wyglądają dziś tak żałośnie.
Emocje? To dla mnie ekstrawagancja
Miłość? To najlepsza przyjaciółka obsesji.
Więc uciekaj, po prostu uciekaj.
Bo musimy to zakończyć.

Każda róża ma swój cierń.
Każda róża ma swój cierń.
Każda róża ma swój cierń.

Nie ufaj mi zbyt bardzo
Nie znasz mnie jeszcze tak dobrze
Więc po prostu uciekaj, uciekaj
Powiedziałam ooh ooh ooh
Nie kochaj mnie

Nie znasz mnie jeszcze tak dobrze
Więc po prostu uciekaj, uciekaj
Nie przychodź do mnie

Moja miłość jest jak czerwona róża
Może być piękna
Ale moje ostre kolce poranią Cie.

Moja miłość jest jak czerwona róża
Tak, może być pachnąca
Ale im bliżej będziesz, tym bardziej zostaniesz zraniony.







A jakie jest wasze zdanie o Lee Hi? 

IZZY  :D 






2 komentarze:

  1. JAK JA JĄ KOCHUNIAM SDNBGSD .
    ludzię ją hejtują bo jest piękna,ma głs jakich mało i zaledwie 16 lat.My w jej wieku siedzimy w szkole a ona robi światową karierę (pomijając fakty prób i braku życia osobistego) . Uważam ,że osiągnie dużo. Wyobraźcie sb ją w wieku 24 lat chociażby.Ile GD w tym wieku ma na koncie? No dość dużo. I coś mi się wydaje ,że Lee Hi osiągnie wcale nie mniej w tym wieku.


    Co na poprawę humoru?Recenzje Izzy XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Comeback świetny! Ja właśnie jestem osobą, która nie lubi takiego stylu, jak w jej pierwszym utworze, dlatego nie jestem jej fanką. Ale rose to moje naj MV marca <3

    OdpowiedzUsuń