poniedziałek, 11 marca 2013

NU'EST - Hello

Z ogromnym opóźnieniem ale NARESZCIE mam do czynienia z nowym teledyskiem Nu`est! Taaa... wiem jak wszyscy czekali na ten powrót, w końcu Nu`est to taka light wersja B.A.P. Ciągle ich porównuje? Noo tak! Ale jak ich nie porównywać, jak są niemal nierozłączni. B.A.P comeback -----> Nu`est comeback. Tak też było tym razem. Zaraz po ONE SHOT wyszło Hello. Nigdy chyba nie czekałam tak na ich powrót. To wszystko przez te zdjęcia do zapowiedzi <klik klik> Chociaż zamordować za nie i TYLE to i tak byłam ciekawa jaka historia będzie w MV i jaka będzie piosenka. MV mi się ogromnie podoba! Teledysk jest ładny... nioo taki zimowy, ale ja nic do tego nie mam. W końcu wyszedł w lutym, ale piosenka? Nie mogłam się do niej na początku przekonać. Nie wiem co się stało, że później ciągle ja nuciłam. A! I odkryłam, że działa na mnie uspokajająco! Normalnie NERWOSOL! 
Piosenka "Hello" - proszę skonsultować się z lekarzem i farmaceutą i barć w nieograniczonych dawkach przed matmą. Nie zawiera alkoholu, ale może zawierać znaczne ilości Ren`a. 
















MOJA UKOCHANA KSIĘŻNICZKA! Jak mu słodko a takich włosach! Zamorduje jak się przefarbuje na brąz.

Niby słodziutki jak zawsze, ale brakuje mu tej "księżniczkowej aury". Głównie jego chciałam zobaczyć w tym teledysku, więc trochę zaskoczyło mnie, że babka <wyglądająca bardziej męsko niż on... i nie chciałam tym podkreślić dziewczęcego wyglądu Ren`a> tak traktuje TAKIEGO KOCHANEGO BOY`a. Zdradza go na prawo i lewo - i jeszcze tłumaczy, że SMS w stylu: "co masz dziś na sobie?" - SĄ OD ORANGE! 








Boszz jak ja dziękuje, że u nas znów idzie wiosna <chociaż wydaje mi się, że znów będzie sypać -.-> ale w sumie nie patrząc mróz jest najlepszą wymówką na :"przytul, bo zimno" ale oczywiście Minhyun`a już to nie dotyczy? To wszystko przez tą zimną su... PANIĄ!Ttaa... panią. 
















NO JAK MOŻNA SIĘ TAK CAŁOWAĆ SIĘ PYTAM??!!! Takie rzeczy trzeba trenować - jestem pewna, że dlatego ten comeback tak późno... MUSIAŁ SIĘ CHŁOPAK UCZYĆ! Ciekawe z kim... chyba już prędzej z Ren`em niż z z tym pan...panią znaczy. xD Jeszcze jej zerwał jakieś mechecie - niech się nie zakrywa tym, że jest zima i nie ma ładnych kwiatków. Przyniósł te POROSTY! 









To już wiemy od kogo te zboczone telefony co je Ren odbiera... to taki pięciok...nie! Sześciokącik?! Ona mi zabiera całych Nu`est. Do takiego podboju jest zdolna tylko... POLSKA FANKA. 




Awww uwielbiam ich! Chociaż w sumie spodziewałam się już czegoś takiego po fotkach przed comebackiem. <klik klik

Odkryłam, że nie robiłam dla was żadnej notki informacyjnej o Nu`est, więc: 
Nu`est Members profile z MV Hello:


Aron ( Aaron Kwak ) <młahhaha> dobra... nie śmiejemy się z nazwiska! 
-wokalista, raper
-urodzony 21 maja 1993 r.
-175 cm wzrostu, 57 kg wagi
-jego idealna dziewczyna, to dziewczyna z uśmiechem jasnym i czystym <więc UWAGA! lepiej nie miej  nic na zębach :D>


REN ( Choi Min Ki ) 
-Jest wokalistą i Maknae zespołu 
-urodził się 3 listopada 1995 roku
-ma 179 cm wzrostu i waży 56 kg
-IDEAŁEM KOBIETY DLA RENA JEST PO PROSTU "NIEPOPRAWNA OPTYMISTKA" <czyli ja! licząc, że comeback 2ne1 będzie w tym roku :D> 


BaekHo ( Kang Dong Ho )
-prowadzący wokalista
-urodził się 25 lipca 1995
-ma 178 cm wzrostu i 63 kg wagi
-Jego idealna dziewczyna to taka, która gotuje dobrze i ma wiele aegyo. <co oni z tym gotowaniem?!>


JR  ( Kim Jong Hyun )
-główny raper i lider zespołu
-urodzony 8 czerwca 1995 r. 
-ma 176 cm wzrostu i 58 kg wagi
-jego ideałem dziewczyny jest dziewczyna silna na zewnątrz, łagodna w środku <tzn... pudzian w peruce?>


MinHyun (Hwang Min Hyun ) <Shanghai Boy>
-jest głównym wokalistą w zespole
-urodzony 9 sierpnia 1995 r.
-ma 183 cm wzrostu i 65 kg wagi
-jego ideałem dziewczyny jest ktoś kto dobrze gotuje <zupki chińskie też się LICZĄ??!!!>



























TEKST:

yeoboseyo
babeun meogeotni
eodiseo mwo haneunji
geog jeongdoe nikka
Tell me baby where you at
yeoboseyo
Call me baby I be there
Wherever you are I be there
yeoboseyo
Pick up the phone girl
Cuz I gotta be there

chaga mag hineunji neujeul geonga bwa
(geubhan mame)
bae teorineun tto kkamppag hasyeotna bwa
(naneun tto)
waenji biga ol geot gatae
gomineul hadaga (neoreul jom deo)
ppalli bogo sipeun mame
iljjig derilleo naga
kkamjjag nollagetji
nal bomyeon (johaha getji)
giri eotgalliji anhge deo
(dallyeoya getji)
jeo meolli ni moseub boineunde wae nan
jeonhwal georeo handaneun mari gyeolgugen
yeoboseyo babeun meogeotni
eodiseo mwol haneunji geog jeongdoe nikka
yeoboseyo wae amu mal motani
yeoboseyo yeoboseyo
neol derilleo wasseo biga olkka bwa
honja sseul sseurhi bit sogeul georeulkka bwa
jib apiya niga boyeo
nugurang itna bwa
soljighi mal motaesseo geureom
neol irheulkka bwa
nado ara nae haengdong bigeobhae
bigeob hada nollyeodo
nan jeoldae mot ga deoneun
ireon nae mam alkka neoneun
nege ganeun giri naege wae jiog haeng
gati neukkyeo jyeoya doeneun geonji
igeon mari andwae
ni oeroum dallae jungeon nande
eoseo marhae jebal amu sai anirago
wae nan andwae han beon
haebwa amu marirado
jigeum neo geogiseo mwohani
jigeum neol meolliseo meonghani
bara boneun naega neukkyeo jiji anhni
hagopeun mareun da naeil hae
mianhadan maldo naeil hae
jakku eodil bwa balo yeogiga
niga isseoya hal jarinde
yeoboseyo babeun meogeotni
eodiseo mwol haneunji geogjeongdoe nikka
yeoboseyo wae amu mal motani
yeoboseyo yeoboseyo
neol bogo sipeosseo
biga onikka (biga naeri nikka)
neowa geoddeon georireul
geodda bonikka (juggesseu nikka)
jib apiya bogo sipeo
neoneun aninga bwa (bogo sipeo)
soljighi michi gesseo
neo anim andoena bwa
Baby I can’t let you go
(babeun meogeotni)
I only think about you girl
What would I be without you girl
(eodiseo mwo haneunji)
Don’t tell me lies, Don’t say goodbye
I just wanna let you know
(wae amumal motani)
I only think about you girl
What would I be without you girl W
hat would I be without you girl
yeoboseyo






TŁUMACZENIE:


Halo?
Czy już jadłaś?
Gdzie jesteś, co robisz?
Martwię się o ciebie
Powiedz mi, gdzie jesteś
Halo?
Zadzwoń do mnie, kochanie, będę tam
Gdzie ty jesteś, będę tam
Halo?
Odbierz telefon, dziewczyno
To zaraz tam będę
Czy jest korek? Spóźniasz się
(Przez twoje niecierpliwe serce)
Myślę, że zapomniałaś naładować telefon
(Myślałem co innego)
Wygląda na to, że będzie padać
więc w końcu po rozmyślaniu,
Wyszedłem wcześniej, żeby cię odebrać,
Bo chciałem cię szybciej zobaczyć

Prawdopodobnie będziesz zdziwiona
kiedy mnie zobaczysz (ucieszysz się)
Po to, żeby się nie rozminąć
(Powinienem biec szybciej)
Widzę cię z daleka ale
Kiedy dzwoniłem, dlaczego powiedziałem-

Halo, zrozumiałaś?
Gdzie jesteś, co robisz? Martwię się
Halo, czemu nic nie mówisz?
Halo, halo?

Przyszedłem cię odebrać, w razie gdyby padało
W razie gdybyś musiała sama iść w deszczu
Jestem przed twoim domem, widzę cię
Myślę, że z kimś jesteś
Ale tak naprawdę, nie mogę powiedzieć
tego wszystkiego, by cię nie stracić

Wiem, że zachowuję się jak tchórz
Nawet jeśli się ze mnie śmiejesz
nazywając mnie tchórzem, nie mogę odejść
Czy wiesz jak się czuję?
Dlaczego moja droga do ciebie jest jak droga do piekła?
To nie ma sensu
Jestem tym, który pocieszał cię w samotności
Pośpiesz się i powiedz mi proszę,
że nie ma nic między wami dwojgiem
Dlaczego to nie mogę być ja?
Proszę, powiedz coś

Co tu teraz robisz?
Teraz, z daleka, wpatruję się w ciebie bez uczucia
Nie czujesz tego?
Powiedz słowa, które chcesz powiedzieć jutro
Powiedz mi, że jest ci przykro jutro
Dlaczego wciąż patrzysz?
To jest miejsce, w którym powinnaś być

Halo, zrozumiałaś?
Gdzie jesteś, co robisz? Martwię się
Halo, czemu nic nie mówisz?
Halo, halo?

Chcę cię zobaczyć ponieważ
pada (ponieważ pada)
Ponieważ idę ulicą
którą szedłem z tobą (czuję się, jakbym umierał)
Stoję przed twoim domem,
Tęsknię za tobą, ale myślę, że ty nie (tęsknię za tobą)
Tak naprawdę, wariuję
Myślę, że nie mogę pójść dalej, jeśli to nie ty

Kochanie, nie dam ci odejść
(czy już jadłaś?)
Myślę tylko o tobie, dziewczyno
Kim byłbym bez ciebie dziewczyno
(gdzie jesteś, co robisz?)
Nie okłamuj mnie, nie mów do widzenia
Chcę tylko powiedzieć ci
(dlaczego nie odpowiadasz?)
Myślę tylko o tobie, dziewczyno
Kim byłbym bez ciebie, dziewczyno
Kim byłbym bez ciebie, dziewczyno

Halo





Grupowy Kiss zawsze spoko! To się nazywa "zdradzać chłopaka za jego plecami" ! CHAMÓWA I TYLE! 

Hello - NU'EST Seventeen's parody






Szekszi Ren... czy jesteś w stanie się oprzeć?? 

IZZY :*

4 komentarze:

  1. Jak ja kocham twojego bloga^^ Wszystko tu znajdzie człowiek i pośmiać się może...Pudzian w peruce mówi sam za siebie xD
    Sexy Ren *-*
    A teraz coś nie na temat notki. Nominowałam cię więcej na: http://stories-about-kpop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...?!!!! ;o
    Całkiem wyleciało mi z głowy, by poszukać info o NUEST (znam więc tylko ich imiona xD) i nie mogę uwierzyć w to, że prawie wszyscy są w MOIM WIEKU!
    17/18 lat, no błagam! Zaraz jebne, oni wyglądają na starszych! Ja myślałam, że BaekHo i JR mają po około 20, a Ren ma z 19 .____. Po prostu szok......... Wow.

    Co do MV, to na początku mi się podobała piosenka, teraz coraz mniej. Tekst trochę dziwny, ale podoba mi się ;3 Ren wygląda okropnie w tej kręconej grzywce- rozumiem, że ma kobiece rysy, ale żeby je jeszcze podkreślać?! ;/ Głos JR i Rena nie podoba mi się, jest nosowy, jakby mieli katar (pewnie zarazili się nawzajem- jednak JRen istnieje naprawdę! XD), MinHyun i Aron wypadli najlepiej ;** uwielbiam scenę w wannie i pocałunek za plecami ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie piosenka spodobała się od początku <3
    Nie wiem jak to jest, ale podobają mi się ich wszystkie piosenki - czy to drapieżne, czy wesołe czy też dołujące, są świetni <3

    Tylko dlaczego to mój JR musiał ją całować?! ;C

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka na początku wydawała się dziwna, ale później na siłę zmusiłam się by ją słuchać i oglądać i wcale nie żałuję... Minhyun jak zwykle przystojny niczym model :)

    OdpowiedzUsuń