poniedziałek, 4 lutego 2013

Sistar19 - Gone Not Around Any Longer

Przyznam szczerze, że każdy comeback Sistar to miła niespodzianka - chociaż nie spodziewałam się, że powrócą jeszcze jak podgrupa Sistar 19. W składzie tej podgrupy są moje dwie ulubione członkinie Sistar - Hyorin i Bora. Słyszałam wiele narzekań na ten kawałek <SPRÓBUJCIE POWIEDZIEĆ COŚ O GŁOSIE HYORIN!> a to wszystko przez to, że Borze przydzielono mały fragment piosenki <trzeba było bardziej przekonać prezesa... niee dobra z takich rzeczy się nie żartuje... młahahahahahah> Mi osobiście piosenka przypadła do gustu. Ma w sobie coś chwytliwego <i to jest dziwne bo co ją słyszę to się mimo woli kołysze jak dziecko specjalnej troski>. Teledysk też jest niczego sobie. Przeplatają się tam wątki jakiejś historii... szkoda, że oczywiście miłosnej! <Przepraszam, ale na walentynki RZYGAM TĄ MIŁOŚCIĄ!!!> 
























No przepraszam, ale mimo woli nasuwa mi się teledys <BĘDĘ BRAŁ CIĘ... W AUCIE!!!> I love U -2ne1. <ale czym byłabym ja... gdyby nic mi się nie kojarzyło! Niestety nie da sie tego wyłączyć. <Chociaż wydaje mi się, że 4 osiemnastki w wykonaniu BigBang bardziej pasowały by do tego kawałka>













Awww jaka kochaśna scena! Kupili sobie takie same sweterki i pewnie teraz się tłumaczą, że były dwa w cenie jednego. A tak na marginesie ... wydaje mi się, że mają bardzo wszechstronną łazienkę.







A nie mówiłam... Hyorin wstawiła sobie wannę do pokoju! A ja jak sobie chciałam kupić komputer, żeby wstawić go do łazienki i jeszcze jeden telewizor do lodówki to nie można. <lubie sobie ułatwiać życie>












Taniec na fortepianie? Solówka? No tego po ich teledysku na pewno się nie spodziewałam. Układ jest tak genialny <i prosty> że nawet taki antytancerz jak ja by go załapał <oczywiście ja wyglądałabym jak manel szurający tyłkiem na ławce w parku w zimie a nie jak SISTAR>





Bora moim zdaniem jest jedną z lepszych raperek. I chciałabym zobaczyć jej solową płytę właśnie w takim stylu jak ten fragment teledysku. Noo możemy jedynie poczekać na kolejny powrót.


























TEKST:

Ireoke swipge ibyeolhal jul mollasseo nunmuri meomchuji anha

Nae yoksire chissori itda eopda
Ne jinhan hyanggiga itda eopda
Neol saranghaetdago malhago sipeunde
Ni jeonhwagineun eomneun beonhoro nawa

Aekja soge sajine itda eopda

Ppajin meorikaragi itda eopda
Amu saenggak eobsi gireul geotneunde
Jakku nunmuri nawa

Niga itda eobseunikka sumeul swil su eobseo
Gyeote eobseunikka meomul sudo eobseo
Naneun jugeoganeunde neoneun jigeum eomneunde eomneunde eomneunde

Niga itda eobseunikka useul suga eobseo
Gyeote eobseunikka manggajyeoman ganeun nae moseubi
Neomu sirheo nan nan ije gidael got jocha eobseo

Rap)
Wae iri nan tto babogachi haruga meolge sideureogaji
Bicheul irheun kkoccheoreom geudael irheobeorin nan geujeo
Apeuda apeudaneun mal ppunya seulpeuda nahonja
Oneulbamdo ulda jamdeunda

Sure chwihae biteulgeoril nae moseubi sirchanha
Ssaugo sipeodo ssaul su jocha eobtjanha
Niga eobseunikka niga eobseunikka
Eodieda malhal got jocha eobtjanha nan

Niga itda eobseunikka sumeul swil su eobseo
Gyeote eobseunikka meomul sudo eobseo
Naneun jugeoganeunde neoneun jigeum eomneunde eomneunde eomneunde

Niga itda eobseunikka useul suga eobseo
Gyeote eobseunikka manggajyeoman ganeun nae moseubi
Neomu sirheo nan nan ije gidael got jocha eobseo

Niga niga niga eobseunikka
Dorawajwo





























Tak dochodzę do wniosku, ze pasowałoby wysłać na walentynki LAURKĘ NASZYM UKOCHANYM KOREAŃCZYKOM! Aaaaa tam niech się cieszą... <ale będę mulić na te laurki .... -.->

Izzy <3 

3 komentarze:

  1. Hahaha, jaka recenzja xD
    Uwielbiam tą piosenkę, na obecną chwilę to moja ulubiona! Jest cudowna i smutna. A tekst? Rewelacyjny (czytałam tłumaczenie już wcześniej ;d)! A pod koniec piosenki urzekła mnie ta melodia i bit (to ten moment, jak tańczą ubrane na biało). Ogólnie podoba mi się MV, dziewczyny wykonały bardzo dobrą robotę ;3

    A zmieniając temat- wiesz,że B.A.P wydają teaser do nowego MV 5 lutego?! Nie mogę się doczekać!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super receznja. A co do walentynek to sie z Tobą zgadzam w 100% i też zgadzam sie z pomysłem na wysłanie naszyn UKOCHANYM KOREAŃCZYKOM walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest niewiele zespołów kobiecych, które lubię, ale Sistar kocham <3
    Nigdy mnie nie zawodzą swoimi comebackami <3

    OdpowiedzUsuń