poniedziałek, 7 stycznia 2013

SNSD - I Got A Boy

Witamy nowy rok teledyskiem SNSD! To mój pierwszy tego typu post w tym roku. Jestem trochę rozczarowana, że pierwszym teledyskiem będzie "I Got A Boy". Jeszcze nie do końca przekonałam się do piosenki, która jest jakby miksem wielu kawałków. Tak jak i teledysk! Jest mieszanką wszystkich poprzednich teledysków SNSD z nutką stylu F(x). Najważniejszym plusem tego teledysku jest to, że dziewczyny wyglądają PRZEŚLICZNIE i jest on mega KOLOROWY! Z tym postem dowiemy się jak zdobyć chłopak według Girls Generation. 

fragment teledysku w stylu: SNSD - oh! 











SPOSÓB nr 1: Nic nie jest lepsze niż małe girl`s party! Co zrobić, kiedy chłopak puka do drzwi? Ciiiiii! Udajemy, że nas nie ma... To taka znana sytuacja, kiedy jak jakaś koleżanka ma chłopaka i jak tylko on do niej przychodzi reszta dziewczyn zachowuje się jak jury w mam talent stojąc z boku i co jakiś czas dodając coś w stylu: Miiiiłlooooś rośnieeee woookół naaas!!! i takie tam inne... 






















Korea to naprawdę PIĘKNY kraj! W Polsce chłopak klepnie cię w tyłek, a nawet zaciągnie gdzieś na zaplecze czy jakiś składzik i jeszcze nie jesteście parą! A w Korei wystarczy, że zawiąże ci sznurówkę czy wymaluje paznokcie i już MIŁOŚĆ DO GROBOWEJ DESKI! 


fragment przypominający teledysk: SNSD - Twinkle 












W Polsce też całkiem inny gust niż w Korei. Chłopak w Polsce wybierze brzydszą, ale łatwiejszą dziewczynę <dane statystyczne z roku 2012 badane na rocznikach od 12-16 lat (nie no żartuje!)> a w Korei wybierze śliczną i najbardziej nieśmiałą! Wniosek taki... POLACY SĄ LENIWI I TYLE! hahahaha
<Podane dane statystyczne i tezy filozoficzne nie muszą ukazywać w realiach stanu faktycznego w naszym kraju - w przypadku zaskakujących i nieciekawych reakcji organizmu na żal że nie jesteś w Korei skontaktuj się z lekarzem lub farmaceutą. Zalecane też jest częstsze odwiedzanie naszej strony, a w drastycznych przypadkach wyjazd do Korei (ale proszę weźcie mnie ze SOBĄ!!!)> 


































W czym tak bardzo przypominają mi F(x)? Może dlatego, że ten słodki styl, kolorowe włosy, hip hop`owy układ jakoś szczególnie przypadły mi do F(x). Oczywiście u SNSD można zauważyć ciągłą zmianę stylu: Najpierw słodkie teledyski jak OH! i Gee, potem poszły w inny klimat jak Run Devil Run i H.O.T. Całkowitą zmianę pokazały w teledysku The Boys - który pokochałam i za piosenkę i za teledysk. W sumie w tym stylu były najlepsze, chociaż najbardziej pasował im styl kabaretowy jak w PAPARAZZI. 

fragment teledysku podobny do teledysku: SNSD - PAPARAZZI / F(x) -Nu abo


































































Jednak najważniejsze jest to, jeden z ładniejszych teledysków SNSD jaki widziałam. Kolorowa sceneria i to jak dziewczyny wyglądają ciągle przypomina mi G.NA - 2HOT, ale w tej właśnie kolorystyce dziewczyny wyglądają naturalnie a nie plastikowo jak G.NA. 


fragment teledysku przypominający: F(x) - Danger



































TEKST:

Ayo! GG! Yeah Yeah Shi-jak-hae bol-kka?
eo-meo! Yae jom bwa-ra yae,
mu-seun i-ri i-sseott-gi-llae meo-ril ja-llatt-dae? Eung?
Eo-mo! ddo yae jom bo-ra-go! meo-ri-bu-teo bal-kkeut-kka-ji seu-tai-li ba-kkwie-eoss-o
Wae geu-raett-dae? kung-geum-hae ju-gget-ne
Wae geu-raett-dae? mal-hae bwa-bwa jom
Ha Ha! Let me introduce myself! Here comes trouble! tta-ra hae!

O-o-o ye O o o ye o
Neo jal-na-sseo jeong-mal!

Ji-ga mwon-de? ut-gyeo neo-mu kot-dae sen geo a-ni?
Na-bo-go pyeong-beom-ha-dan-da yae
Eo~~geu nam-ja wan-jeon ma-me deul-eott-na bwa!
Mal-do an-dwe! Mal-do an-dwe!
Neo-mu ye-ppeo-ji-go sek-shi-hae
yeo-sseo geu nam-ja ttae-mun-i-ji?
Mo-reo-bol ppeon haett-da-ni-kka?
Neo ba-kkun hwa-jang-pu-mi mwon-ji
Sa-shil na, cheo-eum bwa-sseo
sang-cheo i-beun ya-su ga-teun gi-peun nun
Yae-gi-man hae-do eo-jil haett-da-ni-kka?
Neo jal-na-sseo jeong-mal!
Jal-na-sseo jeong-mal!

O o o ye o o o ye o Neo jal-na-sseo jeong-mal!
O o o ye o o o ye o Neo jal-na-sseo jeong-mal!

Ayo! Stop! Let me put it down another way.

I got a boy meot-jin! I got a boy chak-han!
I got a boy handsome boy nae mam da ga-jyeo-gan
I got a boy meot-jin! I got a boy chak-han!
I got a boy awesome boy wan-jeon ban-haett-na bwa

A nae wang-ja-nim! eon-je i mo-meul gu-ha-reo wa ju-shil ten-ga-yo?
Ha-yan kkum-cheo-reom nal pu-me a-na ol-lyeo na-ra-ga ju-shi-gett-jyo?
Na, kkam-jjak! men-bon-gi-ya! geu sa-ra-meun nae-min na-chi gung-geum-ha-dae
Wan-jeon ma-me deu-reo mot i-gin cheok bo-yeo-jwo-do gwaen-chan-heul-kka?
Ou! jeol-dae-ro an-dwi-ji! geu-chi? geu-chi?
U-ri, ji-kil geon ji-ki-ja! mat-ji! mat-ji!
Geu-ui ma-meul mo-du ga-jil ttae-kka-ji i-geon jeol-dae-ro i-jeo-beo-ri-ji mal-la-go!

O o o ye o o o ye o ba-meul sae-do mo-ja-ra da da
O o o ye o o o ye o u-ri chwi-go gwan-shim-sa da da

Nae mal deu-reo-bwa geu a-i neo-ne al-ji
Jom eo-ri-ji-man so-geun kkwak cha-sseo
Eo-tteol ttaen o-ppa-cheo-reom deum-jik-ha-ji-man
Ae-gyo-reul bu-ril ttaen neo-mu ye-ppeo juk-ge-seeo

O o o ye o o o ye o Neo mi-chyeo-sseo, mi-chyeo-sseo
O o o ye o o o ye o Neo mi-chyeo-sseo, mi-chyeo-sseo

Nan jeong-mal hwa-ga na juk-ge-sseo nae nam-jan nal yeo-ja-ro an-bo-neun geol
Mak-yeon-hal ttaen eo-tteok-ha-myeon nae-ga jo-gett-ni?
Jil tu-ra-do na-ge hae-bol-kka? sok-sang-hae! eo-tteok-hae! na?
Mal-do an-dwe! Mal-do an-dwe!

Don’t stop! Let’s bring it back to 140

I got a boy meot-jin! I got a boy chak-han!
I got a boy handsome boy nae mam da ga-jyeo-gan
I got a boy meot-jin! I got a boy chak-han!
I got a boy awesome boy wan-jeon ban-haett-ni bwa
Eon-je-na nae gyeo-ten nae-pyeo-ni dwae-ju-go gwi gi-ul-yeo-ju-neun neo–neo
Nan i-dae-ro ji-geum haeng-bok-hae jal dwil geo-ni-kka

I got a boy meot-jin! I got a boy chak-han!
I got a boy handsome boy nae mam da ga-jyeo-gan
I got a boy meot-jin! I got a boy chak-han!
I got a boy awesome boy wan-jeon ban-haett-ni bwa
I got a boy meot-jin!



































TŁUMACZENIE:

Ayo GG! Tak, tak, zaczynamy?
Oh! Popatrz na nią, obcięła swoje włosy? Huh?
Oh my! Spójrz na nią jeszcze raz! Zmiana stylu od stóp do głów
Dlaczego ona to robi? Umieram z ciekawości
Dlaczego ona to robi? Proszę powiedz mi, dlaczego

Ha ha! Pozwól, że się przedstawię
Nadchodzą kłopoty! Śledź po mnie
Oh, oh oh oh eh, oh oh oh eh
Robisz się zbyt pewny siebie, naprawdę!

Za kogo ona się uważa? Śmieszne.
Czy to nie jest trochę zbyt aroganckie? Mówi mi, że jestem zwykła
Oh, tak, że jest całkowicie w miłości z tym chłopcem
Śmieszne! śmieszny
Ona stała się piękna i seksowna, wszystko dla tego człowieka, prawda?
Prawie zapytał ją, co to za nowy makijaż

Szczerze mówiąc, widziałam go po raz pierwszy,
oczy, które wyglądają jak u rannych zwierząt
Mówiłam, że w głowie po prostu z tobą rozmawiam
Robisz się zbyt pewny siebie, naprawdę!

Oh, oh oh oh eh, oh oh oh eh
Robisz się zbyt pewny siebie, naprawdę!
Oh, oh oh oh eh, oh oh oh eh
Robisz się zbyt pewny siebie, naprawdę!

Ayo! Stop! Ujmę to w inny sposób.

Mam chłopaka, on jest niesamowity! Mam chłopaka, on jest miły!
Mam chłopaka, przystojnego chłopaka, moje serce, ale zabrane
Mam chłopaka, on jest niesamowity! Mam chłopaka, on jest miły!
Mam chłopaka, przystojnego chłopaka, myślę, że całkowicie ci uległam

Ach, mój książę! Kiedy idziesz uratować to ciało?
Jak białe sny, będziesz obejmując mnie i biorąc mnie do nieba?

Jestem w szoku! Załamanie psychiczne! Ta osoba jest ciekawa mojej twarzy
Lubię go bardzo, czy to będzie w porządku, aby pokazać go?
Oh! Absolutnie nie! Czy to nie jest prawda? Czy to prawda?
Musimy strzec tego, co mamy do pilnowania! Zgadza się! Zgadza się!
Nie zapomnę tego, do tego dnia jesteś właścicielem całego mojego serca

Oh, oh oh oh eh, oh oh oh eh
Nawet jeśli nie śpię całą noc, wszystko to za mało
Oh, oh oh oh eh, oh oh oh eh
Rzeczy, które liczą się najbardziej

Posłuchaj mnie, wiesz, że dziecko, prawda?
Jest młody, ale jego umysł jest pełen
Mimo, że oppa jest czasem niezawodny 
On jest niezwykle uroczy, kiedy wykonuje swoje aegyo

Oh, oh oh oh eh, oh oh oh eh
Jesteś szalony, szalony
Oh, oh oh oh eh, oh oh oh eh
Jesteś szalony, szalony

Jestem poważnie zdenerwowana, mój chłopak nie traktuje mnie jak dziewczynę
Co należy zrobić, gdy jestem niepewna jak teraz?
Powinnam spróbować czyniąc go zazdrosnym? To jest takie obciążające! Co należy zrobić?
Śmieszne! Śmieszne!

Nie przestawaj! Cofnijmy to z powrotem do 140

Mam chłopaka, on jest niesamowity! Mam chłopaka, on jest miły!
Mam chłopaka, przystojnego chłopaka, moje serce, ale zabrane
Mam chłopaka, on jest niesamowity! Mam chłopaka, on jest miły!
Mam chłopaka, przystojnego chłopaka, myślę, że całkowicie ci uległam

Który zawsze był przy mnie, tuż przy moim boku,
Słuchaj mnie, ty ty
Jestem szczęśliwa, bo wszystko będzie teraz lepiej

Mam chłopaka, on jest niesamowity! Mam chłopaka, on jest miły!
Mam chłopaka, przystojnego chłopaka, moje serce, ale zabrane
Mam chłopaka, on jest niesamowity! Mam chłopaka, on jest miły!
Mam chłopaka, przystojnego chłopaka, myślę, że całkowicie ci uległam

Mam chłopaka, on jest niesamowity! Mam chłopaka, on jest miły!
Mam chłopaka, przystojnego chłopaka, moje serce, ale zabrane
Mam chłopaka, on jest niesamowity! Mam chłopaka, on jest miły!
Mam chłopaka, przystojnego chłopaka, myślę, że całkowicie ci uległam

Mam chłopaka, on jest niesamowity!






IZZY :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz