wtorek, 22 stycznia 2013

Jaejoong - Mine

No przyznam się szczerze, że tego się nie spodziewałam! Coś się ostatnio dzieje z tym kpop`em <MROOOCZNIEJE> i ja to kocham <3 Twórcą mojego kolejnego ataku serca jest Jaejoong! Ten słodziak rozwalił system. Nie pamiętam kiedy ostatni raz oglądałam MV z rozdziabionym pyskiem zastanawiając się, czy to na pewno on. Chociaż w każdej minucie teledysku widzę cholerne podobieństwo do Park Jung Min`a - Give me your heart, to i tak mi się podoba! <Noo jak to nie? Wszędzie jest podobne! Nawet ciuchy mają identyczne momentami! Oboje zrobili się na Mikołaja wampira z ukrytej prawdy i oboje skaczę po stole! Nie wychowana wieś jedna...> Kocham takie klimaty. <nawiedzona Izzy -.-> Chociaż nutki w tym stylu ocierają się o klasyczny Jrock. Jak widziałam zapowiedzi - to cieszyłam się, że będę miała z czym kojarzyć fabułę książki. Jaejoong jest nie tylko PIOSENKARZEM, ale i... TANCERZEM, AKTOREM, KOMPOZYTOREM i MODELEM. Dlatego polecam ludziom którzy mają ferie <albo leją na sql, lub mają w cholerę czasu.... lub jedno i drugie> obejrzenie filmu w którym można go zobaczyć. <no już to powinno was przekonać, żeby go obejrzeć ... a kij z fabułą !!! ON tam gra. xD> HEAVEN`S POSTMAN 















To moja ukochana scena <nr.3> Mój wampir Mikołaj wersja demo! Z resztą już można było to zobaczyć w zapowiedzi. Jak już kiedyś pewnie wspominałam każdy rok w kpop`ie ma w sobie coś charakterystycznego.  Coś mi się wydaje, że rok 2013 zapowiada się na większy krok w stronę rock`u i klimatów fantastycznych. <to taka prognoza na dziś... ja się nie mylę jak pogodynka na polsacie!> 











































Ulubiona scena Izzy nr2. Awww i tak zastanawiam się... co robi wampir ze skrzydłami?














Ulubiona scena Izzy nr 1. <ciekawe dlaczego> Noo dobra i tak jakoś Mv jest tak świetne, że ... sama się wstydzę ale w tej scenie zauważyłam jedynie jego wymalowane na czarno paznokcie.  









TAKIEJ TWARZY SIĘ MASKĄ NIE ZASŁANIA! Mogli ją nałożyć ... .... .... <wstaw tu imię osoby której nie lubisz, albo uważasz, że kiedyś jak była mała jechała twarzą po autostradzie> 





















Boli mnie to, że też chciałam takie pasemka! 















Ja nagram takie same MV tyle, że ja wlecę między gołębie na rynku w Krakowie. A jak nie, to między wróble na podwórku. xD













Mini Zoo w jednym MV. 








Takie klimaty to jakoś tylko kojarzą mi się z Jokwon`em < to przez te koncert z Animal



































TEKST:

neon jidokhae byeonge georrinsaram gataneo
bimyeong seokkin pokjue baeteun dok
imi nan igsukhan dok

wae ireohke sikkeureobge sorijireulkka OK?
kkumeun kkaejulkke wae heomuhae


yeogin ojima naui badaya
saenggakjido mothan gotonggwa ssaugi bappa
nae badaya naui badaya
nareul bichun taeyangmajeo gariryeo hajima


(dalkomhan..)
dalkomhan kwaelakeun neomu dara
nal ontong samkyeobeoryeo

wae ireohke sikkeureobge hago danilkka OK?
ullyeopeo jige marhalge


yeogin ojima naui badaya
yeogimajeo oyeom dwaebeorilkka duryeowo 
nae badaya naui badaya
nareul bichun taeyangmajeo garilyeo hajima 
hajima
naui badaya 
nareul bichun taeyangmajeo garilyeo hajima




































TŁUMACZENIE:

Jesteś okropny, niczym zżerany chorobą
Trucizną, która dziko szamota się w krzykach
Trucizną, którą tak dobrze znam

I po co się tak wydzierasz?
Czemu czujesz pustkę? Wyrwę Cię z tego snu


Lecz nie podchodź tu, bo to mój ocean
Nie pomogę Ci, pochłania mnie walka z cierpieniem
To mój ocean, tylko mój ocean
Nie próbuj zasłaniać słońca, które mnie oświetla


(Słodycz...)
Słodka przyjemność kusi tak mocno,
że pochłania mnie całego

Po co wzniecasz taki harmider?
Muszę Cię przekrzyczeć, słuchaj uważnie


Nie podchodź tu, bo to mój ocean
Boje się, że to miejsce również zostanie skażone
To mój ocean, tylko mój ocean
Nie próbuj zasłaniać słońca, które mnie oświetla
Nie próbuj...
Tylko mój ocean
Nie próbuj zasłaniać słońca, które mnie oświetla




Tłumaczenie MV jakoś cholernie mi pasuje do książki "Las zębów i rąk"




I tak najbardziej z tej piosenki lubię słowo "badaya" xD


IZZY<3 








1 komentarz:

  1. Wszyscy się jaraja tą piosenką a ja w ogóle tego pana nie znam xD
    U mnie wywiad z adminką polskiej strony o SHINee ;)
    http://anylkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń