piątek, 28 grudnia 2012

Secret - Talk That

WITAM! Jeszcze przed tym przedziałem czasu który wy nazywacie ŚWIĘTAMI, a ja MARATONEM ANIME/DRAMY wyszedł śliczny teledysk Secret. Wszystkie ich comeback`i były raczej w stylu lat 60 czy 80, ale piosenka Talk That jest całkiem inna! Zawsze robi mi się strasznie smutno, jak zbyt się w nią wsłuchuje. Mam sentyment do Secret. Zawsze był to zespół który był w mojej ulubionej dziesiątce <na pewno na  lekcji polskiego zrobię sobie taki grafik!> To przez moją ulubienice Ji Eun. Wydaje mi się, że wraz z Ailee i Hyorin są to trzy najlepsze głosy w kpop`ie <najmocniejsze> 












Właściwie nie wiem, co Ji Eun zrobiła z tym chłopakiem <albo co on jej> skoro raz się do niego klei, a raz ucieka! W każdym razie jak ona śmie być taka ładna i mieć takie ładne włosy i jeszcze ... umieć śpiewać?! <to wyjątkowa cecha, szczególnie u piosenkarek ... ta ostatnia znaczy!>


















<To tak po za teledyskiem>
Prawie całe święta siedziałam na necie i udało mi się dzięki koleżance znaleźć moje nowe natchnienie! Uwielbiam kpop`owe parodie ale to pobija chyba wszystkie jakie widziałam ^^
 TOP - TURN IT UP
GD - HEARTBREAKER 
TOP&GD - HIGH HIGH 

Po prostu KOCHAM autorki tych parodii HAHAHAHAHAA ryłam wczoraj cały wieczór!







Już myślałam, że nie miałam okazji oceniać żadnego teledysku Secret, ale całkowicie zapomniałam o Poison.  Teledysk ten był stosunkowo niedawno, coś mi się wydaje, że przez ten napływ nowych zespołów i ich częstych comeback`ów kpoperzy zyskają więcej mv na które nie trzeba będzie czekać rok!















Nie wiem dlaczego, ale nie mogę się oprzeć wrażeniu, że to Mv przypomina mi mieszankę TRIED TO WALK i  LONELY <znaczy ten kawałek>








Te telefony wyglądają jak pieczątki z buźkami jakie nauczycielka przybijała mi w podstawówce, ale zastanawia mnie co innego... Gdzie ona ma taki telefon na dachu? Trzyma go w torebce! Tak wyglądała ówczesna Nokia! Wy dzieci nie pamiętacie... Raczej na baterie słoneczne też on nie jest!
































To chyba jeden z lepszych układów Secret, ale zdziwiło mnie komu przydzielili solówkę ^^




























TEKST: 

D dd dd dd d
D dd dd dd d
Geumanhae geumanhae jebal

Talk that talk that talk that
Talk that talk that talk that

Eotteoke nega ireol su inneunji naega ireoke apaya haneunji
Nae saenggageul neon hagineun hangeonji naega useuunji

Geurae deureojulge eochapi da geojisigetjiman
Geurae useojulge nega noldeon geu yeojadeulcheoreom geureoke

(Talk that) maldo an doeneun sori haebwa
(Talk that) mideul georan saenggakhaji ma
(Talk that) nega han mal modu heossori sori sorinikka
(Talk that) inneundaero naege malhaebwa
(Talk that) nareul geuman gajigo nora
(Talk that) naege han mal jeonbu heossori sori sori gata neo

Talk that talk that talk that
Talk that talk that talk that

Cheoeumbuteo da ttokgateun geojitmal jinsimieotdan mareun hajido ma
Ijen neol mitgi himdeul geot gata na. Naega useuunji

Geurae deureojulge algo inneun byeonmyeongil tejiman
Geurae useojulge ije geuman kkeojyeojullae sanggwan an halge

(Talk that) maldo an doeneun sori haebwa
(Talk that) mideul georan saenggakhaji ma
(Talk that) nega han mal modu heossori sori sorinikka
(Talk that) inneundaero naege malhaebwa
(Talk that) nareul geuman gajigo nora
(Talk that) naege han mal jeonbu heossori sori sori gata neo..

Naege tto mareul hajiman deutgi sirheo geumanhae da
Don’t say my name
Don’t say my name
Don’t say my name

Talk that talk that talk that
Talk that talk that talk that jebal

(Talk that) maldo an doeneun sori haebwa
(Talk that) mideul georan saenggakhaji ma
(Talk that) nega han mal modu heossori sori sorinikka
(Talk that) inneundaero naege malhaebwa
(Talk that) nareul geuman gajigo nora
(Talk that) naege han mal jeonbu heossori sori sori gata neo..

Talk that talk that talk that
Talk that talk that talk that





































IZZZY :*

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Award^^
    Więcej na http://life-is-full-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń