sobota, 1 grudnia 2012

Roh Ji Hoon - Punishment

Poprzysięgłam sobie, że będę dodawać teledyski, bardziej popularne, ale jak GO ZOBACZYŁAM... Już same zapowiedzi... Powiem tak: CZYSTY SEX! AHHAHAHHAHHA Mówie oczywiście o nowym wokaliście od Cube Entertainment. Kocham tą wytwórnie! Więc wszystko co  stamtąd wychodzi jest dla mnie ŚWIĘTE! No ale debiut Roh Ji Hoon`a nawet mnie zadowolił POZYTYWNIE nie tylko dzięki tak genialnej wytwórni. Piosenka po 2`ch przesłuchaniach wpadła w ucho, przez co biegałam po domu robiąc : Duuu tu tu ! duuu du du ! Hehehe <i to z miotłą w ręce ^^> A teledysk oglądałam w kółko... no co ?? Chodziło mi o fabułę.... <no dobra nie!> No ale trzeba się czegoś o tym przystojniaku dowiedzieć jak chce planować naszą przyszłość <HEHEHEHEHEHEH> Urodził się w 12 Lipca 1990 Ma 23 <koreańskie> LATA! Awww nic tylko się brać! Wzrost: 186cm, waga: 74kg^^ IDEAŁ! HAHAHAHHA
Tylko sobie nie pomyślcie że Izzy to jakiś zboczeniec i same ciacha z Korei molestuje przed kompem! <nawet jeśli tak jest! HAHAHHA>







Ahhh ten seksowny, łańcuchowy garniak! I tak mi się kojarzy z cyrkiem... nie wiem dlaczego! Ale tylko Koreańczykowi może być NAWET w tym ładnie...


























































Ogólnie cała fabuła rozwija się w jakieś galerii <bonarka??> heheh a mój przyszły mąż <dajcie chociaż pomarzyć co?!> goni jakąś PANIĄ <obiecałam sobię, że nie będę hejtować dziewczyn w teledysku, jeśli to Koreanki>! Konkretnie nie wiemy o co chodzi... Ona ucieka, czy on ją goni? WTF?? Ona go zna? Nic nie wiadomo... Ale tak szczerze to nie zawracałam sobie tym za pierwszym razem głowy. <heheeh>















Osz ty SZATNIE! Są dowody, że mnie zdradzasz! Rozwodzę się z tobą przed kolejnym comeback`iem G-dragona, albo B.A.P <hehehheh>





























Aaa teraz rozumiem. To PODRYW NA IZZY *
*Jeśli sobie sama czegoś nie złapiesz i nie zwiążesz to ni cholery nic nie dostaniesz! Hhahahhahhaha
Chłopak jakiś perwersyjny! Lubi być wiązany?? IDEAŁ! hahaaha

























































Tego układu nie da się przeoczyć! Krótko mówiąc chłopak NIE ma litości dla swoich.... .... spodni oczywiście! Jak go po tym układzie nie bolą... .... nogawki rzecz jasna! HAHAHA Ja nie mogę na to patrzeć! Aaaa mówiłam że on lubi perwersje ??!!
















TEKST: 

Eojen na tto ssawosseo ni yaegireul hamyeonseo
Ireomyeon andoeneun jul almyeonseodo
Neowa bigyodoeneun geol eotteokhae jakku boyeo nae nune
Eojjeol su eobtjanha

Jakku nareul uisimhane haruharu himdeulge hae
Wae geurae daeche naege
Nal jakku summakhige hae haruharu michige hae
Jebal nal naebeoryeodwo

Jigeum beol batneunga bwa geuraeseo himdeunga bwa
Neoreul beoryeotdeon naega ooh no woo
Jinjja beol batneunga bwa geuraeseo apeunga bwa
Neoreul jitbarbatdeon naega ijen da itji motae

Doo doo doo doragago sipjiman
Doo doo doo geureol su eobtjanha
Doo doo doo neoreul ango sipjiman
Doo doo doo na beol batna bwa

Saranghaetjiman neol jikijin motaesseo
Geurae naega babon geol igeon jeongmal anin geol
Huhoedoejiman ige majimak sarangijanha
Ije na eotteokhaeya dwae

Jakku nareul uisimhane haruharu himdeulge hae
Wae geurae daeche naege
Nal jakku summakhige hae haruharu michige hae
Jebal nal naebeoryeodwo

Jigeum beol batneunga bwa geuraeseo himdeunga bwa
Neoreul beoryeotdeon naega ooh no woo
Jinjja beol batneunga bwa geuraeseo apeunga bwa
Neoreul jitbarbatdeon naega ijen da itji motae

Doo doo doo doragago sipjiman
Doo doo doo geureol su eobtjanha
Doo doo doo neoreul ango sipjiman
Doo doo doo na beol batna bwa

Haneobsi heulleonaeryeo wa nunmuri ppyameul jeoksyeo wa
Neon jigeum eodie inni neol bulleobogo baby i can’t let you go, no way

Na beol batna bwa 


TŁUMACZENIE:

Dziecinko, wiem, że zrobiłem coś złego, ale
Wybacz mi

Wczoraj znowu się przez ciebie kłóciłem
Wiem, że nie powinienem tego robić, ale
Nie mogę nic poradzić na to, że ją z tobą porównuję - ciągle to widzę
Nic nie mogę poradzić

#Ciągle we mnie wątpi, czyni każdy dzień takim trudnym
Dlaczego mi to robi?
Dusi mnie, codziennie sprawia, że wariuję
Proszę, zostaw mnie w spokoju

Jestem teraz karany, dlatego jest tak ciężko
Ponieważ cię zostawiłem, och nie woo
Naprawdę jestem karany, dlatego to boli
Podeptałem cię, ale teraz nie mogę cię zapomnieć

Doo doo doo chcę wrócić, ale
Doo doo doo nie mogę
Doo doo doo chcę cię trzymać, ale
Doo doo doo jestem karany

Kochałem cię, ale nie mogłem cię ochronić
Dlatego jestem głupcem, to naprawdę nie jest właściwe
Żałuję tego, ale to jest moja ostatnia miłość
Co teraz zrobię?

Bez końca płyną, łzy moczą moje policzki
Gdzie jesteś? Wołam cię
Dziecinko, nie mogę pozwolić ci odejść, nie możliwe

Jestem karany







Dziękujemy za jakiekolwiek zainteresowanie blogiem, <jeśli jakieś jest> a już szczególnie czytanie "tych wypocin!" jeśli jakkolwiek nasz blog przypadł ci do gustu <mamy go dość długo> to zachęcam do komentowania ^^
Nawet jeśli chcecie mnie opieprzyć za te moje zboczeństwa które pisze xD 

IZZY ^^ 


 

1 komentarz:

  1. Potwierdzam fakt, że to jest CZYSTY SEX!!! Jak przeczytałam, że z BtoB mieszka nowy członek cube, musiałam zobaczyć jak wygląda, ponieważ miałam przeczucie, że będzie to ciasteczko. I co moja intuicja się nie myliła go idzie schrupać w całości od razu się w nim zakochałam. A co do jego spodenek, lepiej niech uważa z szarpaniem za nie bo jeszcze sobie coś uszkodzi *.*

    OdpowiedzUsuń