środa, 19 grudnia 2012

EXID - Every Night

Właściwie miałam darować sobie recenzje <o ile można tak moje posty nazwać> tego teledysku, ale zauważyłam, że nie opisywałam żadnego teledysku EXID. Ogólnie jest to żeński band z AB Entertainment. Debiutowały 16 lutego tego roku, więc zespół jest nowy. Z początkiem tego roku debiutował z wieloma innymi zespołami tworząc FALE NOWYCH ZESPOŁÓW ROZPOCZYNAJĄCYCH 2012! Ogólnie rok ten otwierają też nasi ukochani Nu`est, B.A.P i EXO- przeczące teorii, że nowe zespoły nie mają siły przebicia! Ogólnie piosenkę trzeba prze słychać kilka razy,żeby wpadła w ucho <chociaż tu tu tu turu podłapałam od razu!> dziewczyny w teledysku wyglądają ślicznie <szczególnie Hyerim> EXID ciągle kojarzyły mi się ze SPICA właściwie ciągle nie wiem dlaczego. I wydaje mi się, że ta piosenka jest też w stylu Spica. 












Ogólnie z jakiegoś niewyjaśnionego powodu EXID bawią się w chemika <Zestawem lego "mały chemik" który możesz kupić już dziś w wybranych sklepach z zabawkami!> Z jakiegoś kolejnego niewyjaśnionego powodu postanawiają zrobić truciznę z.... ostrej papryki?! Wieeeem tajemniczo dziwne! To tak jakby kogoś próbować otruć kalarepą!
















Swojej śmiercionośnej broni używają na jakimś dziwnym facecie <który najbardziej przeraża mnie w tym teledysku> i jego dziwnych towarzyszkach. Kiedy EXID wznoszą toast rzucają w całą tą dziką zgraje próbką ... tej całej trucizny! Reakcja ludzi jest dość dziwna, bo ustawione wokół tego faceta dziewczyny zaczynają pluć szampanem na niego <pierwszy raz jakieś zdanie jest dziwne nie tylko z mojej winy!>
I to ma być ta cała zemsta! Więc lepiej uważajcie w Sylwestra jak będziecie pić szampana. Oceńcie też swoja pozycje, czy przypadkiem nie stoicie w środku!








Jeśli nie znacie EXID zapraszam też do obejrzenia teledysku "Whoz That Girl" - piosenka znajduję się na ich debiutowym albumie. 







TEKST: 

[LE] Dalkomhan maltu naorago
Honja isseuryeoni simsimhadago
But i know geunyang nal
Ango sipdago oneulman
Gachi itjago
I know this is beauty
Call saebyeokbamman doemyeon
Naega geuripgo
Geureon maldeullo neon nareul
Nogigo tto dasi
I take this call

[Hani] Every time i feel
Your love and kiss
Oh baby
[Junghwa] Oneuri majimagiran
Saenggak but geuge mamcheoreom
Doejiga anha

[Hani] Every time neoege
Tto neul geureoteut
[Junghwa] Hangsang ni jeonhwae nan jakku
Mami yakhaejyeoga

[Solji] Uri hamkke haetdeon nal
Useumyeo bonaetdeon nal
Ije modu da ijeosseo
Neoneun wae nareultto heundeureo
Boryeogo bamsae jeonhwaberi
Kkeunkijil anha
O nonono o nonono

[Hyerin] Stop jongi ulligo
Iksukhan moksoriga deulligo
Jamgyeore migan jjipurigo
Ireona tto hansumeul swigo

[LE] Isigan nan hangsang
Should be cinderella
Ppatteurin yurigudu ttaeme
Illaella
Uri gwangyeran gapareun gyedan
So i don’t know
How to get down

[Hani] Every time i feel
Your love and kiss
Oh baby
[Junghwa] Neon geuraedo gwaenchanha deo isang
Seulpeujido anha

[Hani] Every time neoege
Tto neul geureoteut
[Junghwa] Uriui da jinan sarang
Meolli beorinji oraejanha

[Solji] Uri hamkke haetdeon nal
Useumyeo bonaetdeon nal
Ije modu da ijeosseo
Neoneun wae nareultto heundeureo
Boryeogo bamsae jeonhwaberi
Kkeunkijil anha
O nonono o nonono

[LE] Kkeunkiji annneun jeonhwabel
I modeun sanghwangdeuri byeonhange
Neomudo sirchimaneun eojjeol su
Itgeseo eotteoke itgesseo
Ajikdo nune seonhande

[LE] No i can’t leave
Without you
Gyesokhaeseo nal japgo heundeureojwo
I can’t leave without you
Yes i can’t leave
Without you

Uri hamkke haetdeon nal
Useumyeo bonaetdeon nal
Ije modu da ijeosseo
Neoneun wae nareultto heundeureo
Boryeogo bamsae jeonhwaberi
Kkeunkijil anha
O nonono o nonono

[Hani] Uri hamkke haetdeon naldeul
[LE] Geu dongan uri hamkkehan naldeul
[Solji] Useumyeo bonaennaldeul
[LE] Ijen kkeutnaeyaji i gin tonghwareul
[Hani] Uriga jinaon naldeul
[LE] Gin sigan uri jinaon naldeul
[Hani] Bamsae jeonhwaberi kkeunkijil anha
O nonono o nonono






























TŁUMACZENIE:

Prosisz mnie swym słodkim głosem abym wyszła,
Bo nudzi Ci się samemu, 
Ale ja wiem,że chcesz mnie dziś przytulić 
I spędzić ze mną dzień
Wiem, że to nie jest zwykła rozmowa
Mówisz, że za mną zawsze tęsknisz 
Gdy nadchodzi późna noc
Te słowa sprawiają, że znów rozpływam się 
Więc podnoszę słuchawkę

Zawsze kiedy czuję twoje pocałunki i miłość, skarbie 
Za każdym razem myślę, że dziś to już ostatni raz, 
Lecz to nie jest takie łatwe
Zawsze kończy się tak samo 
Moje serce mięknie, kiedy do mnie dzwonisz

Dni, które spędziliśmy razem, i te
Podczas, których się śmialiśmy
Zapominam o nich wszystkich
Dlaczego próbujesz się mną bawić
I wydzwaniasz do mnie całą noc ?

STOP !
Dzwoni znajomy telefon i słyszę znajomy głos
Mrużę wciąż zaspane oczy, wstaję i znów wzdycham ciężko 
O tej porze zawsze powinnam być Kopciuszkiem
Mogę być w tarapatach, bo zgubiłam swój szklany pantofelek 
Nasza znajomość jest niczym strome schody
Więc nie mam pojęcia jak zejść na dół

Zawsze kiedy czuję twoją miłość i pocałunki, skarbie 
Chociaż to robisz, jest dobrze, już mnie to nie zasmuca,
Zawsze kończy się tak samo 
Nasza miłość odeszła do przeszłości, 
Już dawno ją odrzuciliśmy

Dni, które spędziliśmy razem, i te
Podczas, których się śmialiśmy
Zapominam o nich wszystkich
Dlaczego próbujesz się mną bawić
I wydzwaniasz do mnie całą noc ?

Nieustannie dzwoniący telefon, wszystko zmienia
Nienawidzę tego ale co mogę z tym zrobić ?
Jak mam o tobie zapomnieć, skoro przed oczami mam ciągle twój obraz?

NIe, nie mogę bez Ciebie żyć, proszę, 
Wyzywaj mnie i baw się mną kiedy chcesz 
Nie mogę życ bez Ciebie, tak, nie potrafię żyć bez Ciebie


Dni, które spędziliśmy razem, i te
Podczas, których się śmialiśmy
Zapominam o nich wszystkich
Dlaczego próbujesz się mną bawić
I wydzwaniasz do mnie całą noc ?








IZZY xD
-Zapraszamy do zostawiania po sobie śladu pod naszymi notkami, chcemy wiedzieć jakie macie o nich zdanie ^^- 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz