piątek, 14 grudnia 2012

B1A4 - Tried To Walk

Dłuuugo mnie nie było <no tydzień, ale bez KOMPUTERA to wieczność> więc mam trochę do nadrobienia! Zapowiada się pracowity tydzień! Dopiero teraz dodaje B1A4 !!! Ale jest jakiś plus: PIOSENKA "Tried To Walk" jest jak ... WINO! Im częściej jej słuchasz tym LEPSZA! <chyba nie do końca o to mi chodziło -.-> W każdym razie pasowało by mi coś obsmarować <bo jak na razie to wszystkie teledyski chwale ^^ > ale się NIE DA!!! <wiem,  że tęskniliście za moim głupim pisaniem i błędami gdzie się nie spojrzy> Ogólnie "Tried To Walk" to jeden z śliczniejszych teledysków jaki widziałam... Właściwie to nie wiem od czego zacząć- od kolorowych włosków mojego ukochanego Baro <które wyglądają jak moje pierwsze pasemka! ... ... które zrobiłam plakatówkami lalce barbie> czy od ślicznych dziewiczych krajobrazów od których ja chce popełnić samobójstwo bo u mnie śnieg xD 




















Ogólnie rzecz biorąc najlepiej ten teledysk opisałby Mickiewicz <chociaż talentu nie mam jak on, ale jak chce to też wiersznąć potrafię ^^> szczególnie przepiękną panią w MV :
"Na głowie ma kraśny wianek,
W ręku zielony badylek,
A przed nią bieży baranek,
A nad nią leci motylek."


































OMG! Ahh te dziewicze widoki <wcale nie mówię o BARO! ... ... no może trochę> ale czemu się dziwić? Kocham B1A4 za ich energie, chociaż przyznam się, że nie oszalałam specjalnie na widok ich pierwszego MV i pierwszej piosenki! Co mi się tak zaczęło podobać? ONI! Ale chodzi mi o ich pozytywność <chociaż wygląd też się liczy> ich teledyski są pełne energii i słodkości <pozytywnej w tym zwrocie>





















Nie wiem dlaczego ale klimat tego teledysku kojarzy mi się z Fiction - B2ST <a Kocchhhaaaamm tą piosenkę jak swoje własne nie rodzone dziecko!!!>





























Coś mi się wydaję, że będę musiała zając się tą dziewicą!!! Przez nią BARO płacze! Grzech i to niewybaczalny! Jak ją dopadnę, to jej nawet ten BARANEK nie pomoże, a ją zdzielę tą gałązką!














































TEKST: 

Na honja ireoke neol dugo oneun gil
Ijeulge jiulge kkamake tabeorin nae sarang

Geureon pyojeong jitji ma neowaui majimak daehwa
Silmangeun haji ma geurae na gateun nom
Ijen mannaji ma na meonjeo gabolge

Jeomjeom meoreojyeo ganeyo jeomjeom sarajyeo ganeyo
Swipge itjineun marayo naega neomu apeunikka

Niga eomneun georireul georeo bonda (bonda)
Niga eomneun georireul georeo bonda (bonda)

Na honja ireoke neol dugo oneun gil
Ijeulge jiulge kkamake tabeorin nae sarang

Sarangi tteonana bwa I baram tago jeo meolli naragana bwa
Modeun ge byeonhana bwa neodo nacheoreom ireoke tto byeonhana bwa

Geuraedo na apado huryeonhada
I gibun jochado nan jigeum beogeopda
Buranhan deut baraboneun ttereul sseuneun ai gachi
Geudae nunmuri doraseoneun nae eokkaereul jamneunda
Ibyeoreun daljiman nan gwaenchanha apeujiman
Geudae geurimja aneseo bareul ppae
Uri banjido ppae

Jeomjeom meoreojyeo ganeyo jeomjeom sarajyeo ganeyo
Miwohajineun marayo naega neomu apeunikka Babe

Niga eomneun georireul georeo bonda (bonda)
Niga eomneun georireul georeo bonda (bonda)

A peu da neomuna geuripda ganda ganda tteonaganda

Neoneun ajik moreugetji alji motagetji himgyeowohaneun neoreul bomyeonseo

Naega deo apaseo ireoke neol bonaenda
Nunmuri heureunda neowa na neomu saranghaesseunikka

Niga eomneun georireul georeo bonda (bonda)
Niga eomneun georireul georeo bonda (bonda)
Niga eomneun georireul georeo bonda (bonda)
Niga tteonan georireul georeo bonda (bonda)


























TŁUMACZENIE:

Na mojej drodze powrotnej po opuszczeniu cię
Zapomnę cię, wymażę cię, moja spalona i sczerniała miłość

Nie rób takiej miny, to moja ostatnia rozmowa z tobą
Nie bądź rozczarowana - tak, nie spotkaj teraz takiego faceta jak ja
Pierwszy pójdę

Coraz bardziej się od ciebie oddalam, znikasz
Nie zapominaj mnie łatwo, ponieważ to będzie za bardzo boleć

Idę tymi ulicami bez ciebie
Idę tymi ulicami bez ciebie


Pewnie miłość odchodzi - jedzie na wietrze i daleko odlatuje
Pewnie wszystko się zmienia - pewnie zmieniasz się tak jak ja

Chociaż to boli, ulżyło mi
Nawet to uczucie jest dla mnie zbyt uciążliwe
Spoglądasz na mnie nerwowo, jak jęczące dziecko
Twoje łzy trzymają się moich ramion, które się odwróciły
Mówienie żegnaj jest słodkie, ale mam się dobrze, chociaż to boli
Wyjmuje swoją stopę z twojego cienia
Zdejmuje też twój pierścionek

Coraz bardziej się od ciebie oddalam, znikasz
Nie nienawidź mnie, ponieważ to będzie za bardzo boleć dziecinko


To boli, tak bardzo za tobą tęsknię
Idę idę odchodzę

Pewnie jeszcze nie wiesz
Pewnie jeszcze nie możesz wiedzieć
Patrzę na ciebie, która walczysz

Ponieważ to bardziej boli mnie, pozwalam tak ci odejść
Płyną łzy, ponieważ ty i ja tak bardzo kochaliśmy



IZZY xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz