piątek, 7 września 2012

NU'EST - Not Over You

Nu`est + teledysk który ja nazywam "teledyskiem dla fanów" xD = dla takich chwil się żyje! Sceny takie jak Ren na rowerku (w piżamie), czy JR na łóżku są nie do ominięcia dla każdego fana Nu`est. Chłopaki, którym ja z samego początku wróżyłam większą karierę należą do fali "wiosennych debiutów 2012", z tej samej 'paki' dostajemy jeszcze dwa genialne zespoły: debiutujący miesiąc przed Nu`est B.A.P, oraz debiutujący miesiąc po nich EXO ^^
Uwielbiam wszystkie zespoły, z tego okresu, ale nie mam pojęcia który jest najlepszy, wiem tylko, ze Nu`est zdobył ogromną liczbę fanów w Polsce ( chyba powodem był Ren- którego momentami słabości nazywam Renią ), ich największym konkurentem jeśli chodzi o nasz kraj jest B.A.P^^ Ja jestem bezstronna, jeśli o to chodzi, ale tego MV nie mogłam przeoczyć... <krwiożerczy śmiech>


Nu`est Story- czyli "N jak Nu`est" 


Ren day:

Widzę, że zaczynamy z grubej rury! Ren na różowym rowerku w spodniach w groszki! Kto nie zobaczy ten nie uwierzy. Dobra... byłabym bezlitosna nic nie mówiąc o tej scenie. Jakbym nie widziała tego MV, a ktoś powiedziałby mi, o Ren`ie na rowerku, to leżałabym ze śmiechu. 






Ren postanowił z samego rana pojechać swoim różowym rowerkiem przez swoje rodzinne miasto- Nowy Nu`est. Podziwiał piękne widoki, kiedy zobaczył, że zapomniał się przebrać i pojechał w piżamie!


Mam kompleksy! Źle ze mną, albo mi się wydaje, albo Ren jest bardziej kobiecy niż ja! To straszne! ...ale i tak go kocham <minuta ciszy> to straszne! 









Blondyn postanowił odpocząć na trawniku przed domem Baekho. W spokoju przyglądał się z daleka jak JR ucieka przed psem, który gonił go wokół parku. Usłyszał hałas. Z przerażeniem spoglądał na Baekho, który biegł do niego z wężem ogrodowym.


Zaczynają mi się podobać te spodenki w groszki... 


Chłopak musiał jak najszybciej pójść do domu. Cały mokry człapał przez park.

CO ON GOLI?? Pozwólcie, że nic więcej nie powiem na ten temat...




Ren spojrzał w lustro, przyglądając się swojemu męskiemu zarostowi.



Na drugim obrazku widzimy Ren`a w wersji gejszy, a na czwartym Ren`a z jego nowo poznanym kolegom... siedzieli razem na lekcji biologii w gimnazjum. (Nie czepiajcie się... chłopak tylko trochę nie przeszedł)









Baekho day:













Pewnego pięknego, letniego poranka, Baekho postanowił wyjść do ogrodu i podlać trawnik. Na zewnątrz zobaczył Ren`a relaksującego się na jego zielonym trawniku. Zdenerwowany podbiegł do chłopaka i oblał go nie zostawiając na nim suchej nitki.



Chłopak postanowił wyjść do sklepu, jednak wyszedł z niego dość szybko, kiedy zobaczył, że nie ma w nim spodenek Ren`a w grochy.








 Blondyn postanowił wyjść po drodze do parku.







JR Day :

Moja druga ukochana scena! Aaaaaaaaaaaa!!! JR ^^ Chyba zaśpiewam mu kołysankę!

















JR postanowił dziś wstać wcześniej (12.00)
-Ta szkoła mnie wykończy...- Powiedział niewyraźnym bełkotem. Przeczesał włosy ręką i spojrzał w lustro. Przeraził się widząc swoje odbicie. "-Podobno od snu się pięknieje."- Pomyślał kładąc się z powrotem do łóżka, nie ukrywając, że szukał tylko pretekstu, by tam wrócić. Głowa pękała mu po wczorajszej imprezie.














Kiedy było już wystarczająco późno, żeby wstać, JR postanowił pójść odpocząć po ciężkim dniu do parku, zobaczył psa Arona błąkającego się po parku. Chciał mu pomóc i zaprowadzić go do domu, jednak Aron wytresował go tak, żeby zwierze goniło lidera wokół parku.


Aron day:






Aron właśnie tresował swojego psa (Mój pies nazywa się Aron!!!), żeby zaatakował Ren`a. Niestety pies umiał tylko podawać łapę i.... grać na pianinie, no i mówić w 10 językach.












Czy Nu`est nie są doskonali? Umieją nawet... korzystać z kuchni! Taa to mój mężczyzna idealny Minhyun! Umie śpiewać, tańczyć, nawet umie ugotować więcej niż ja! (Umiem tylko zrobić zupkę chińską yhym.... z torebki, chociaż czasem woda mi się przypala...) 










Minhyun postanowił zaprosić Beakho na obiad. Tak naprawdę liczył na to, że chłopak go ugotuje, ale skończyło się tak, że jedli przypalony ryż, i zupki z torebki.























Minhyun właśnie odebrał telefon od JR. Lider opowiedział mu historie o psie Arona i prosił go o pomoc. Szatyn natychmiast ruszył na pomoc swojemu przyjacielowi, ale przy okazji zrobił mu kilka ciekawych fot, które wrzucił do internetu.






































tekst: 
Andwae tteut moreul naui i nunmureun mwonde
Humchyeodo gyesok tteoreojineungeonde yeah
Oraeganmane neol mannaltende oh

Rap)
You may be over me but i’m not over you
Eotteoke geuri swipge itgenni ajikdo himdeul ppun
Hancham sigani heulleogatdeorado
Hyeonsireun geudaero ttokgatdeorago
Urin hanayeonneunde
I want you back

Ajik urin ttokgata
Nal boneun ni useumdo gata
Nae simjangeun neobakke moreuneungabwa
Neol bogo tto dasi ttwineungeol bwa
Sumi makhil geot gata
Nae nunmuri chaolla apa
I sesange geu eotteon geojitmalboda
Neol wanjeonhi ijeotdan mari deo nappeun geot gata

Step back
Ajik neon naege dagaomyeon andwae
Seulpeoseo neoreul miwohaetdeon nande yeah
Nappeun gieogeul jiwoyaman hae oh

Rap)
Mianhae isseul ttaen mot neukkyeotji
But i’m so lonely subaekbeonssik
Harureul jina bamsae ni saenggage
Meori soge maemdora honja hemae
Wanna make it right maen cheoeum geuttaero
Andoegetji malcheoreom tteutdaero
I need you with me jeoldaero
I’ll never let you go

Ajik urin ttokgata
Nal boneun ni useumdo gata
Nae simjangeun neobakke moreuneungabwa
Neol bogo tto dasi ttwineungeol bwa
Sumi makhil geot gata
Nae nunmuri chaolla apa
I sesange geu eotteon geojitmalboda
Neol wanjeonhi ijeotdan mari deo nappeun geot gata

Idaero neol bonael su eomneun geol
Dubeoneun heeojil su eomneun geol
Sarangeul chatgesseo ganjeolhi wonhaesseo neomaneul

Gateun sarangeul hago
Gateun chueoge sara
Nae simjangeun neomaneul saranghana bwa
Neol bogo tto dasi ttwineun geol bwa

Dorawajwoyo my girl
Kkeutkkaji neon nawa hanan geol
Neol wihaeseo namgyeo non sarangeul chaja
Dasi naege dorawa oh baby i’m not over you

Woo~~~ still loving you



tłumaczenie:

Nie, co to za łzy, których nie znam znaczenia?
Próbuję je otrzeć, ale ciągle płyną
Kiedy spotkam się z tobą pierwszy raz od jakiegoś czasu

Może ja ci przeszedłem, ale ty mi nie*
Jak mogę cię tak łatwo zapomnieć? To wciąż naprawdę trudne
Nawet jeśli minął długi czas
Rzeczywistość była taka sama
Kiedyś byliśmy jednym - chcę cię z powrotem

Ciągle jesteśmy tacy sami
Twój uśmiech, który na mnie patrzy jest taki sam
Chyba moje serce zna tylko ciebie
Zobacz jak galopuje, kiedy cię widzę
Mam wrażenie jakby mój oddech miał się zatrzymać
Wzbierają łzy i to boli
Bardziej niż jakiekolwiek kłamstwo na tym świecie
Mówienie, że cię całkowicie zapomniałem jest najgorsze

Nie przechodzisz mi
Dziewczyno po prostu do mnie wróć
Jesteś jedyną

Wycofaj się
Jeszcze nie możesz się do mnie zbliżyć
Nienawidziłem cię, ponieważ byłem smutny
Muszę wymazać wszystkie złe wspomnienia

Przepraszam, nie mogłem tego czuć, kiedy byłem z tobą
Ale jestem taki samotny - setki i tysiące razy
Na koniec każdego dnia, myślę o tobie przez cała noc
Krążysz w mojej głowie i sam się w tym zagubiłem
Chcę to naprawić, wrócić do początku
Pewnie nie może być tak jak mówię
Potrzebuję cię ze mną, zdecydowanie
Nigdy cię nie puszczę

Ciągle jesteśmy tacy sami
Twój uśmiech, który na mnie patrzy jest taki sam
Chyba moje serce zna tylko ciebie
Zobacz jak galopuje, kiedy cię widzę
Mam wrażenie jakby mój oddech miał się zatrzymać
Wzbierają łzy i to boli
Bardziej niż jakiekolwiek kłamstwo na tym świecie
Mówienie, że cię całkowicie zapomniałem jest najgorsze

Nie mogę tak cię puścić
Nie mogę po raz drugi powiedzieć żegnaj
Znajdę miłość - gorliwie chciałem tylko ciebie

Mieliśmy tą samą miłość
Żyjemy w tych samych wspomnieniach
Chyba moje serce kocha tylko ciebie
Zobacz jak galopuje kiedy cię widzi

Wróć do mnie dziewczyno
Ty i ja do końca jesteśmy jednym
Znajdę tą miłość, którą dla ciebie do końca chroniłem
Wróć do mnie och dziecinko, nie przeszłaś mi

Woo ciągle cię kocham







Więcej w kolejnym odcinki "N jak Nu`est"
*W tym poście mogą pojawić się dziwne teksty, oraz wydarzenia o zabarwieniu artystycznym (hahahahhahhaha) ludzi o słabych nerwach proszę o miły komentarz i zrozumienie autora, który ledwie żyje po pierwszym tygodniu w nowej szkole. Zaleca się skontaktowanie z lekarzem lub farmaceutą.
Sweet mafia nie bierze odpowiedzialności za możliwe urazy psychiczne.



IZZY^^

2 komentarze:

  1. Dawno do was nie zaglądałam, a tu powstał Nowy Nu`est! Chce tam zamieszkać. Ren przypomina mi jedną moją kumpele i to jest przerażające.
    Nie mogę się doczekać kolejnego posta, szczególnie twojej opinii teledysku G-dragona That XX

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ukochany fragment piosenki to:
    'You may be over me but i’m not over you.' - przegenialne! ;D

    + też się zastanawiałam co Ren tam golił xD

    OdpowiedzUsuń