sobota, 1 września 2012

G-Dragon - One Of A Kind

Kto na to czekał?? UWAGA- ostatni solowy album G-dragona był 2 lata temu!!! Pamiętam to jak wczoraj... <wzruszenie> Równo 2 lata temu, w końcu Heartbraker też wydano w czasie jego urodzin! Jego urodziny, a dla mnie jego płyta jest jak prezent! One of a Kind jest całkiem w stylu, jaki możemy nazywać G-Style^^ wreszcie coś, w czym GD wygląda naturalnie. Tamten album był nie do przebicia! Mam nadzieję, że ten będzie mi się bardziej podobał- czekamy na mega zaskoczenie.
Postaraj się GD!!!

























GD przypakował!!! Ale i tak najważniejsza dla mnie była jego fryzura. GD jako specjalista od mody, zawsze zaskakuje tym co ma na głowie, tą fryzurkę nazwałam "makaroniki" xD











Nie mam pojęcia co jest słodsze... Ten kociak, czy G-dragon w warkoczykach?? O właśnie uderzyła mnie masakryczna wiadomość: Dla wszystkich, którzy oszukują się do końca jak ja... W poniedziałek DO SZKOŁY!!! Płyta GD to jedyna rzecz, która trzyma mnie po tym drastycznym fakcie przy życiu... Chce zobaczyć resztę teledysków... więc muszę jeszcze żyć w tym okrutnym świecie. :(






G-dragon adoptował dzieci?? Bo to chyba nie jego... a może? NIE!!! nie to niemożliwe... a jeśli?? NIE!!! On jest mój!!!





OMG!!! Jest ich trójka?? Nie dobrze... z alimentów to się do końca życia nie wypłaci.












A nie mówiłam?? Taak to się kończy... jak się alimentów nie płaci. pfffff






Od razu widać klasę w tym MV. GD nie wziął jakiejś amerykańskiej aktorki (mówiłam już, że nie lubię ich w mv??) tylko naprawdę gwiazdę z klasą. Samą wielką BARBIE^^ to się nazywa porządna partia! Ciekawe ile jej zapłacił??















GD wersja skate^^














Na jego miejscu ja bym nie dała się bić w swoim mv po twarzy, ale zaciekawiło mnie coś innego... kto był po drugiej stronie? Kamerzysta? T.O.P? Czy może matka tych dzieci, której GD alimentów nie płacił??









G-dragon GANG STYLE








A ty jakiego wolisz??










GET OUT^^








GD - biznesmen!







G-dragony i misie zasypiają na zimę, więc cieszcie się z comebacku póki możecie...

















Taeyang jest w teledysku tylko dlatego, że GD zagroził mu, że poszczuje go misiem^^





















Jeśli ktoś nie wie, że w YG family pojawi się nowy zespół, to podpowiem coś... członkiń tego zespołu szukajcie w tle MV i na scenie. (tylko szaaaaa... ja tego nie mówiłam...)

tekst :

Just wild and young
I’m just wild and young
Do it just for fun

(Hello) ladies, my name is me and choice
Yes sir, one of a kind nan jaejumanheun gom, (no) gombodan yeou
(Hello hello hello) yes sir, one of a kind nan jaesueomneun nom
(Wuh) jom bissan mom (get out)

Ne hyeong ne nuna (a waegeu raeyo) what’s up
Aigo simsimhaguna (yeobose yo) ne hyeong ne nuna (a waegeu raeyo)
What’s up a jal nagaseo a joesonghaeyo

Jeonhwahantongimyeon dallyeoga 1988-0818
Mannan nuguna allyeobwa nan yeonyega ilgeupsageon nan dareunikka
Geuge nani kka mwomanhaetdahamyeon nalli nanikka yuhaengeulmandeunikka
Da ba kkunikka geunikka isillyeok i eodigamnikka
Get back igeon jangnananya young&rich that’s naran mallya
So im fast so what is okay jigeum jangnanhanya? Na jangnananya

(Hello) Yes sir, one of a kind nan jaejumanheun gom,(no) gom bodan yeou
(Hello hello hello) yes sir, one of a kind nan jaesueomneun nom
(Wuh) jom bissan mom(get out)

Beolsseo 2jip naneun anteoreo binjip
Nae raebeun geunyeol chimsillo deryeoga nuphiji
Yeah i’m busy busy?
Nae business e meonikkot i piji
Naneun swijianha nae noraen geonmureul olliji
I love it!

Jjokkeumhan nominawa mudae reul hwikhwikjeoeo
Mame yeong andeureo nune barphyeo gogael dollyeodo irijeori
Ganeun gotgot yae eumak sajineuro dobae dwae michin cheok haedo
Eobseoseo motpara na ttaemae mossara (that~ )

Get back igeon jangnananya young&rich;that’s naran mallya
So im fast so what is okay nugun jangnanhanya? Na jangnananya

Lalala yeppeugejom bwaju seyo yokhaji marajuse yo
Lalala gwiyeopge badaju seyo saranghaejuseyo

(Hello) Yes sir, one of a kind nan jaejumanheun gom, (no) gombodan yeou
(Hello hello hello) yes sir, one of a kind nan jaesueomneun nom
(Wuh) jom bissan mom(get out)

Ne hyeong ne nuna (a waegeu raeyo) what’s up
Aigo simsimhaguna (yeobose yo) ne hyeong ne nuna (a waegeu raeyo)
What’s up a jal nagaseo a joesonghaeyo

Nalttara haeyo nal ttarahae yo
Nal ttarahaeyo nal tta rahaeyo(wuh!)
Nal ttarahaeyo nal ttarahae yo
Ttara ttarahaeyo ttara ttarahaeyo (ttara ttarahae yo)

(Come on) Yes sir, one of a kind nan jaejumanheun gom, (no) gombodan yeou
(Hello hello hello) yes sir, one of a kind nan jaesueomneun nom
(Wuh) jom bissan mom(get out)

tłumaczenie:


Dziki i młody
Jestem dziki i młody
Robię to tylko dla zabawy

(Witajcie) Panie, ja i Choice
Tak proszę pana, jedyny w swoim rodzaju
Jestem utalentowanym niedźwiedziem(1) (nie). Mam w sobie więcej z lisa(2) niż z niedźwiedzia
(Witajcie, witajcie, witajcie) Tak proszę pana – jedyny w swoim rodzaju
Jestem wkurzającym snobem (wuh), bo jestem bogaczem (wyjdź stąd)

Tak hyung(3)? Tak noona(4)? (co jest z Tobą?) Co tam? Zgaduję, że jesteś znudzony (Halo?)
Tak hyung(3)? Tak noona(4)? (co jest z Tobą?) Co tam? Przepraszam, że jestem takim gorącym towarem.

Jeden telefon wystarczy bym do Ciebie przybiegł. Mój numer to 1988-0818
Powiedz wszystkim których spotkasz, że jestem w pierwszej klasie gwiazd świata.
Ponieważ jestem inny, ponieważ to tylko ja, ponieważ ludzie wariują na temat wszystkiego, co robię.
Ponieważ ustalam trendy, ponieważ zmieniam wszystko - mój talent mnie nigdy nie opuści
Wróć, to nie jest żart - młody i bogaty, to tylko ja.
Jestem szybki, więc co? Jest w porządku, ale czy Ty żartujesz teraz? Ja nie żartuję.

(Witajcie) Tak proszę pana, jedyny w swoim rodzaju.
Jestem utalentowanym niedźwiedziem(1) (nie). Mam w sobie więcej z lisa(2) niż z niedźwiedzia
(Witajcie, witajcie, witajcie) Tak proszę pana - jedyny w swoim rodzaju
Jestem wkurzającym snobem (wuh), bo jestem bogaczem (wyjdź stąd)

To mój drugi album, nie wypuszczam ich pustych (5)
Mój rap ściąga kobiety do mojej sypialni - Yeah, jestem zajęty!
Pieniądze kwitną z mojego biznesu
Nie odpoczywam, bo z moich piosenek powstają budynki (6)

Kocham to!

Ten malutki gościu próbuje wejść na scenę i wstrząsnąć nią.
Ale ja tego nie lubię - nieprzyjemnie jest patrzeć na jego starania.
Obracam moją głowę tu i tam i gdziekolwiek pójdę - słyszę jego muzykę.
Jego zdjęcia są wszędzie - nawet pomyślałem, że udaje szalonego, ale nie mogą sprzedać jego kopii, ponieważ jej nie ma.

Więc nie możesz beze mnie żyć, co? (7)

Wróć, to nie jest żart - młody i bogaty, to tylko ja.
Jestem szybki, więc co? Jest w porządku, ale czy Ty teraz żartujesz? Ja nie.

Lalala, proszę pokazuj mnie w dobrym świetle - nie obgaduj mnie
Lalala, proszę zaakceptuj mnie w uroczej wersji - proszę kochaj mnie.

(Witajcie) Tak proszę pana, jedyny w swoim rodzaju.
Jestem utalentowanym niedźwiedziem (1) (nie). Mam w sobie więcej z lisa (2) niż z niedźwiedzia
(Witajcie, witajcie, witajcie) Tak proszę pana - jedyny w swoim rodzaju
Jestem wkurzającym snobem (wuh), bo jestem bogaczem (wyjdź stąd)

Tak hyung (3)? Tak noona (4)? (co jest z Tobą?) Co tam? Zgaduję, że jesteś znudzony (Halo?)
Tak hyung (3)? Tak noona (4)? (co jest z Tobą?) Co tam? Przepraszam, że jestem takim gorącym towarem.

Podążaj za mną, podążaj za mną, podążaj za mną, podążaj za mną (wuh)
Podążąj za mną, podążaj za mną, podążaj za mną, podążaj za mną (podążaj za mną)

(Witajcie) Tak proszę pana, jedyny w swoim rodzaju.
Jestem utalentowanym niedźwiedziem (1) (nie). Mam w sobie więcej z lisa (2) niż z niedźwiedzia
(Witajcie, witajcie, witajcie) Tak proszę pana - jedyny w swoim rodzaju
Jestem wkurzającym snobem (wuh), bo jestem bogaczem (Wyjdź stąd!)


wyjaśnienia:

1. Hyung – tak zwraca się chłopak do starszego brata lub starszego kolegi (to tylko w teorii, w Polsce zwracają się trochę inaczej, ale na tą samą literę...) 
2. Noona – tak zwraca się chłopak do starszej siostry lub starszej koleżanki ( teraz właśnie panikuje, bo tak nazwałam swojego kota!)
3. Słowo „niedźwiedź” obrazuje osobę niewinną i spokojną, natomiast 4. „lis” obrazuje osobę chytrą i przebiegłą. ( mi tam G-dragon kojarzy się ze smokiem) 
5. Chodzi o to, że GD nie potrzebuje kopiowania z albumów innych osób, bo uważa z góry, że one już są puste. ( GD nie potrzebuje kopiowania, bo choćby zaśpiewał piosenkę Dody, i to w jej ciuchach, to jako prawdziwy fan GD jeszcze biłabym brawo)
6. Chodzi o to, że GD jest tak kreatywny, że jego piosenki obrazują materialne rzeczy, z którymi słuchacze mogą się utożsamić. Dodatkowo jego teksty są tak „mocne” i prawdziwe, jak budynki. ( Tekst G-dragona nie jest jak budynek... jest jak płyta pancerna, albo młotek! ) 
7. GD zwraca się tutaj sarkastycznie do wszystkich hejterów, którzy bez oczerniania go nie mogą żyć. Również w samym teledysku i tekście piosenki prosi o wyluzowanie się w stosunku do jego twórczości. (nie ogarniam takich ludzi xD jak im się nudzi, to mogą np: sadzić buraki cukrowe, bo cukier drożeje pfffffff) 






Jeśli twoje dziecko słucha G-dragona, to wiedz, że szatan się nim INTERESUJE!!! (Mam nadzieję, że Sebastian z Kuroshitsuji he he he)


IZZY xD

1 komentarz:

  1. To chyba twój najlepszy post! Muszę powiedzieć rodzicom, że szatan się mną interesuje!

    OdpowiedzUsuń