czwartek, 13 września 2012

BAP - Crash

B.A.P ( Best Absolute Perfect ) Trzy idealnie pasujące do tego zespołu słowa! Jak już wspominałam przy poście o Nu`est te dwa zespoły idą łeb w łeb. BAP wydają Mv, niedługo po nich nadchodzi Nu`est, ale i tak te dwa zespoły są CAŁKIEM INNE ^^ BAP są nowym zespołem, ale i tak podbijają serca polskich fanów (Taaa... na Zelo lecicie co?? I tak.... JEST MÓJ błahahahhaha--- nie no podzielę się ^^)












Wasze największe pytanie? Jak było z tymi przystojniakami przed debiutem ?? Czy Zelo miał brodę, czy Bang Yong Guk tańczył balet?? (Nie... ale chciałabym zobaczyć minę osoby czytającej ten tekst hahhahhaha)

Bang Yong Guk : (czerwony króliczek )

2009 r.- występował jako rapper w undregroundowym składzie Soul Connection.
2010 r.- dołączył do wytwórni TS Entertainment.

Przed debiutem w B.A.P.  Bang Yong Guk zaśpiewał piosenkę z Jieun z Secret <klik> (z tłumaczeniem) , wtedy Izzy zakochała się w tym raperze ^^ (ahhh... ten głosik hahahhaha) Właśnie wtedy doszły do mnie plotki, o powstaniu nowego zespołu, którego liderem ma być ten Hot boy ^^ potem Bang Yong Guk  zaskoczył swoim singlem. <klik> Kocham ten song !!! Uwielbiam ^^

Kim Himchan: (różowy króliczek błahahahhahha )
Jak wszyscy wiem Himchan w dzieciństwie był kulką, a do tego jego imię było powodem wielu żartów... (więc UWAŻAJ dziewczyno jak się śmiejesz z grubaska w twojej klasie, bo nie wiesz jakie ciacho z niego wyrośnie....) Nie mogę zbyt się z Himchana naśmiewać, bo... Dara mnie zabije, jest twarzą B.A.P. a do tego go uwielbiam za... jego DZIKI WZROK! hahhahhaha
Można go było zobaczyć w wielu teledyskach, ale mi najbardziej zapadł w pamięci w bagażniku auta spalonego w teledysku Jieun ^^ (ah... te usta hahahahhahahhah)
 reklama przed debiutem ^^<klik> ( za tą reklame DARA mnie zabije... hahahha) <klik>

Jung Daehyun: (biały króliczek )
UWAGA YAOI`stki Himchan uważa, że Daehyun jest PRZYSTOJNY i... chce dzielić z nim pokój !!! ( Nie... z tym drugim żartowałam, ale poruszyłam tym waszą fantazję, bo Himchan przyznaje się, że śpi NAGO) błahahhahah
Daehyun`a zainspirował zespół DBSK. <klik>


Yoo Youngjae: (żółty króliczek)
Trenował do debiutu przez rok w innej wytwórni (prawdopodobnie JYP) i kolejny rok w TS Ent.
<klik>

Moon Jongup: (zielony króliczek)
Przed debiutem tańczył na ulicy. (Szkoda, że nie na rynku w Krakowie... rozstawiłabym sobie tam namiot!)
<klik>

Choi Joonhong = Zelo (niebieski króliczek )
Chodził do akademii w Gwangju, tej samej do której uczęszczał Seungri z Big Bang. Zaczął rapować w 1`szej klasie podstawówki (ja nie wiem, czy wtedy umiałam mówić...) Zelo nie lubi swoich zdjęć sprzed debiutu. ( ale nic nie mówił o filmikach )
<klik> Zelo taniec przed debiutem ^^
<klik> Zelo rap przed debiutem ^^^
<klik> mini Zelo rap przed debiutem

























UWAGA UWAGA Ideały kobiet tych przystojniaków:
Zelo : Lubi mądre dziewczyny. (Pfffff.... cała ja!!! Inteligencja ode mnie bije na kilometr! ...... ...... ............. ...... daje wam czas w to uwierzyć ^^)
Jongup: wiemy tylko tyle - :) (ale na pewno chodzi mu o nie hahahhahhahhahahahha nie? :( )
Youngjae: Ideał dziewczyny?... Taka która będzie go bardzo lubić (chłopak nie jest wymagający ...)
Daehyun: Jego ideałem kobiety jest Shin Saimdang
Himchan: Jego ideałem kobiety jest Hyosung z Secret (Sry DARA ... )
Bang Yong Guk: Ideałem kobiety jest kobieta ... uwaga, uwaga CNOTLIWA







TEKST:


[YoungJae] Maldo an dwae jeongmal wanbyeokhae
Sumi gappa igeon banchigingeol
[Jongup] Neoui nun geu ip geu modeun ge
Naui maeumeul da heundeureo noheungeol

[YoungJae] Itji motal geunyeoui cheot neukkime
Babocheoreom ppaeatgin mam nae

[DaeHyun] Gaseumi gojangnan geotcheoreom
Nan sarange buri nago
Simjangman kungkwang kungkwang ttwigo [YoungJae] (tto ttwigo)
Jebal sallyeojwo
[YoungJae] You’re my girl~

Help me help me help me
[Himchan] Neol bomyeon sumi gappa
Help me help me help me
[Himchan] Neol bomyeon nuni busyeo
[DaeHyun] Simjangman kungkwang kungkwang
Ttwigo neol chatgo
Where you are~ neol gidaryeo

[Yong Guk] Neoneoneo neol ije mannan
Geon a jinjja daebaksageon
[Zelo] Amuri bwado neol algo sipeo
Konani dwae nae maeummoreulkkeol
[Yong Guk] Nan jakku neol saenggakhae geol
Nae cheossarangdo itge haesseo neon
[Zelo] Gyesok niga garago haedo
Nan niga darago malhago malteya
Cause i love you girl

[YoungJae] Itji motal geunyeoui cheot neukkime
Babocheoreom ppaeatgin mam nae

[DaeHyun] Gaseumi gojangnan geotcheoreom
Nan sarange buri nago
Simjangman kungkwang kungkwang ttwigo [YoungJae] (tto ttwigo)
Jebal sallyeojwo
[YoungJae] You’re my girl~

Help me help me help me
[Himchan] Neol bomyeon sumi gappa
Help me help me help me
[Himchan] Neol bomyeon nuni busyeo
[DaeHyun] Simjangman kungkwang kungkwang
Ttwigo neol chatgo
Where you are neol gidaryeo

Na na na na na na na na (Hey)
Na na na na na na na na (Hey)
Na na na na na ~ na na na na na
Na na na na na ~ na na na na na

[Yong Guk] Japhildeut hadagado meoreojineun geunyeo
Naege budi hanbeon gihoereul jebal juryeom
[YoungJae] Nae mami deullindamyeon daedaphaeyo naege~

[DaeHyun] Gaseumi gojangnan geotcheoreom
Nan sarange buri nago
Simjangman kungkwang kungkwang ttwigo [YoungJae] (tto ttwigo)
Jebal sallyeojwo
[YoungJae] You’re my girl~

Help me help me help me
[Himchan] Neol bomyeon sumi gappa
Help me help me help me
[Himchan] Neol bomyeon nuni busyeo
[DaeHyun] Simjangman kungkwang kungkwang
Ttwigo neol chatgo
Where you are~ neol gidaryeo






IZZY :*

1 komentarz:

  1. Kurka wodna, musiałaś dać na koniec tą fotę HimChana i przez ciebie przeżyłam *facepalm*, walłam głową laptopa, ekran pękł, ja upadłam na podłogę, rozbiłam se głowę, nogę mam złamaną, ale to nic w porównaniu ze złamanym sercem na wieść, że chcecie zabrać mi mojego Żelka!!!!!
    Ej, nie zabieraj mi go D:
    Choć przyznam, że ostatnio tak se zwracam uwagę na YoungJae i Daehyuna. W końcu nie są ode mnie dużo starsi, Jae tylko o rok ;D A Moon w moim wieku, ale podoba mi sie tylko jego taniec i grzywka w "crash" xD Dobra, nie bd bezlitosna, kocham ich wszystkich, ich muzykę i energię!
    A wiecie, czytałam, że ideał HimChana to kobieta, która będzie jego drugą matką, buhaha ^^

    Zszokowałam sie, że ich nowe MV ma tak mało wyświetleń, jak wchodziłam ostatnio, to było około 500 tys. Cóż, zawiodłam sie na fanach. Widocznie chcieli czegoś mocnego, agresji i hip-hopu, a tak naprawdę ten teledysk jest najlepszy, bo jest prezentem dla BABYs! No cóż, ja ich uwielbiam.

    B.A.P. hwaiting!
    (~_^)

    OdpowiedzUsuń