niedziela, 1 lipca 2012

2NE1 - Be Mine

Przepraszam, że tak po czasie, ale miałam spory dylemat co do tego MV. W końcu to reklama w jakimś stopniu. No ale ja LOVAM 2ne1!^^ A do tego czekam na ich comeback z zapartym tchem.
No to na otarcie łez- BE MINE




CL- czy nie ślicznie jej w blondzie?? Oby nigdy nie zmieniła koloru... A tak przy okazji (fanki GD, które chcą się z nim ożenić- proszę opuścić kilka linijek) Cl ładnie by wyglądała ze swoją męską wersją G-dragon`em (BigBang) kekkekekekekek ( :* Dara- ukradłam jej kekekek)


















Park Bom- Booomi^^ AjAjAj czy ktoś widział te butki na pułeczkach w tle? Idealne tło dla Park Bom! Chociaż ja bym tam dała kukurydze xD

















Dara- Nasza bibliotekarka! Nawet próbowałam przez to wszystko znaleźć takiego laptopa na jakimś regale w bibliotece, ale nie było :( Powinny być takie podręczniki do szkoły- a główny temat 2ne1












Minzy- Czy tylko ja chciałabym zobaczyć Minzy w sukience i długich włosach?? To byłby niecodzienny widok. 










No to na tyle------> no zobaczymy 2ne1 jeszcze w tym miesiącu^^ Czekamy xD





tekst + tłumaczenie:

[Minzy]
Neon eonjena neul chagapjiman
Naege mareul akkijiman nan ara neoui maeum aesseo gamchuryeo hajima

[CL]
Ijen oraetdongan sumgyeon
Neo jinshimeul boyeojwo da itneun geudaero
Naege ojik nappun irago

[Dara]
All i wanna do is just be with you
Shigani jinado dont fade away
[Minzy]
Hold on to this moment this is what i’ve been waiting

[Bom]
So just shut up and be mine
Deo isang gidarijima
Sori eopshi watdaga ganeunge sarangiya
Idaero sarajilkkw nan neomu turyeowo

[CL]
So just shut up and be mine
Yeogi nae ape itjanha
Deoneun mangseorijima
Jigeum nae soneul jaba
We’ll make it through anything
You’re the one I’ve been

[Dara]
All i wanna do is just be with you
Shigani jinado dont fade away
[Minzy]
Hold on to this moment this is what i’ve been waiting

[Bom]
So just shut up and be mine
Deo isang gidarijima
Sori eopshi watdaga ganeunge sarangiya
Idaero sarajilkkw nan neomu turyeowo

[CL]
So just shut up and be mine
Yeogi nae ape itjanha
Deoneun mangseorijima
Jigeum nae soneul jaba
We’ll make it through anything
You’re the one I’ve been

[Bom]
Waiting for so long
Wanna be in your arms
Nan orae jeonbuteo neol kkumkwo waydago

[Minzy]
Paran haneul arae jayuropge naneun sae cheoreom
Jeo nopi meolli gago shipeo
Neoman isseo jundamyeon

[Bom]
So just shut up and be mine
Deo isang gidarijima
Sori eopshi watdaga ganeunge sarangiya
Idaero sarajilkkw nan neomu turyeowo

[CL]
So just shut up and be mine
Yeogi nae ape itjanha
Deoneun mangseorijima
Jigeum nae soneul jaba
We’ll make it through anything
You’re the one I’ve been


tłumaczenie:

Minzy:

Chociaż jesteś zawsze chłodny
I mało mówisz kiedy jesteśmy razem
Ja znam prawdę
Przestań starać sie tak bardzo ukrywać swoje uczucia

CL:

Pokaż mi jaki naprawdę jesteś
Wyznaj szczerze to co od tak dawna ukrywałeś
Że dla ciebie istnieję tylko ja

Dara:

Wszystko czego chcę to być z tobą
Czas będzie upływał ale ty nie znikaj

Minji:

Zatrzymaj ten moment
Na który tak czekałam

Bom:

Więc po prostu zamknij się i bądź mój
Nie zwlekaj dłużej
Miłość przychodzi i odchodzi po cichu
Boję się że tak to zostawisz

CL:

Więc po prostu zamknij się i bądź mój
Jestem tu przed tobą
Nie wahaj się dłużej po prostu weź mnie za rękę
Poradzimy sobie ze wszystkim
Ty jesteś tym na którego

Dara:

Wszystko czego chcę to być z tobą
Czas będzie upływał ale ty nie znikaj

Minji:

Zatrzymaj ten moment
Na który tak czekałam

Bom:

Więc po prostu zamknij się i bądź mój
Nie zwlekaj dłużej
Miłość przychodzi i odchodzi po cichu
Boję się że tak to zostawisz

CL:

Więc po prostu zamknij się i bądź mój
Jestem tu przed tobą
Nie wahaj się dłużej po prostu weź mnie za rękę
Poradzimy sobie ze wszystkim
Ty jesteś tym na którego

Bom:

Czekałam tak długo tak długo tak długo tak długo
Chcę znaleźć się w twoich ramionach
Czekałam tak długo tak długo tak długo
Marzyłam o tobie od tak dawna

Minji:

Pod niebieskim niebem
Jestem wolna jak ptak
Chcę zajść wyżej i dalej
Jeśli ty tam będziesz

Bom:

Więc po prostu zamknij się i bądź mój
Nie zwlekaj dłużej
Miłość przychodzi i odchodzi po cichu
Boję się że tak to zostawisz

CL:

Więc po prostu zamknij się i bądź mój
Jestem tu przed tobą
Nie wahaj się dłużej po prostu weź mnie za rękę
Poradzimy sobie ze wszystkim
Ty jesteś tym na którego
Tak długo czekałam




IZZY ^^

2 komentarze:

  1. LOL, zrobiłaś z G-Dragona kobietę, nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę... xP

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczemu ?? 2ne1 są żeńską wersją Bigbang xD Zespół został stworzony na ich wzór, a Cl miała być żeńską wersją GD.

    OdpowiedzUsuń