niedziela, 17 czerwca 2012

JJ Project - Bounce

Gorący debiut!!! Nasi boy`e z JJ Project dali nieźle popalić! Osobiście uwielbiam duety, a do tego męskie. (hehehehehehe) Jak zobaczyłam ich za 1`szym razem (czyli foto na comeback) wiedziałam, że to będzie niezła grupa. Piosenka super, tylko nie pasuje mi ten rockowy kawałek, ale na pewno dodaje charakteru!!! xD A teraz ten dylemat- JB, czy JR- oto jest pytanie...








Na początku teledysku (jak to już bywało) widzimy znudzoną klase. Widze ten widok codziennie wystarczy obrócić głowe jak siedzisz na matmie.







  Później z niesamowitą radością wystrzeliwują na korytarz- ja to nazywam przerwą!!!









Taniec na scenie mającej przypominać sale gimnastyczną.- Widzicie tych gości z koszulkami z tyłu?? Też chce taką.






Szalony rockowy kawałek!!! I LOVE JB^^
















No i koncert przed szkołą. (Gdyby przed moją wystąpili...) :(






A to wam zostawiam na koniec.... xD

http://www.youtube.com/watch?v=1yvic9sAg64&feature=player_embedded

 tekst + tłumaczenie:


Ja modu yeo-gi moyeo naye ma-ikeuro pon apeuro wahseo
Ja ma-eumso-ge koyeo i-nneun geu modeun geokjeongdeul naeryeonwah
Uri norae-ga modeunkeol da ijke mandeu-reo jul keoya
Ja i-reona modu jarieseo mangseo-riji mal-goseo
Nareul parabogo seoseo nae euma-ge majchwoseo da michyeobwah
Ja junbidwaeh-sseumyeon ije tallyeobol-ke nareul ttarawah

I wanna ma-ge your body move [neohyireul umjigike ha-go shipeo]
So don’t stop baby let’s your body gro-ove [keuraeseo meomchuji anhko neohyireul chumchuge haja]
Let it drop to the flo-or flo-or flo-or let it drop to the flo-or flo-or flo-or [euma-geul mudaero mudaero mudaero, euma-geul mudaero mudaero mudaero]
Now everybody [chigeum modu]

Bounce bounce [toktok twiinggyeo]
Come on bounce let it bounce bounce [iriwah toktok twiinggyeo toktok twiinggyeo]
Come on now let it bounce bounce [iriwah chigeum toktok twiinggyeo toktok twiinggyeo]
Come on bounce let it bounce bounce [iriwah toktok twiinggyeo toktok twiinggyeo]

Now everybody [chigeum modu]
Sha-ge it and sha-ge it for me [nareul wiihae heundeu-reo heundeu-reo]
Let me see you sha-ge it and sha-ge it for me [nareul wiihae heundeu-reo heundeu-reo nae-ge boike]
Everybody sha-ge it and sha-ge it for me [modu heundeu-reo heundeu-reo]
Let me see you sha-ge it and sha-ge it for me [nareul wiihae heundeu-reo heundeu-reo nae-ge boike]
Now everybody [chigeum modu]

Rock’n roll [rokkeunrol] modu da on momeuro neukkyeobwah da-gachi shinnaneun rideume majchwo
I tapdabhan sesang so-geseo kadhyeo it-deon neoreul kkaewo gaseum so-ge modeunkeol bul-taewo beoryeo da
Let it go let it go now let it go [kyesok kaja ije kyesok kaja]

Nan oneuridaero neol bonael su eop-seo
Ja jal noneun saramdeulman modu mo-waseo nal ttarawah
Modeunkeol ijeul su i-nneun gos keu-gotkkaji kal keoya
Neoye mam so-geul nae-ga deu-reo-gal su it-dorok
Da yeo-reojwo neoreul nae-ge modeunkeol mat-gin chae ja nareul bwah
Oneul neowah na chigeum idaero kyesok kaboneun geoya

polski:

Właśnie teraz zebraliśmy się wszyscy przed moim mikrofonem
Pozbądź się wszystkich swoich obaw
Pozbądź się
Pozbądź się
Pozbądź się
Nasza piosenka pozwoli Ci zapomnieć o wszystkim
Więc nie zwlekaj,
siedząc w jednym miejscu
Spójrz na mnie i zatrać się w mojej muzyce
Oszalej
Oszalej
Zamierzam pobiec, więc jeśli jesteś gotów, idź za mną

Chcę sprawić, że Twoje ciało się poruszy
Nie przestawaj.
Skarbie, niech Twoje ciało tańczy
Upadnij na podłogę
Upadnij na podłogę

Niech wszyscy
Skaczą.Skaczą
No dalej
Skacz.Skacz
No dalej teraz
Skacz.Skacz
No dalej
Skacz.Skacz
Teraz wszyscy
Zatrzęś tym. Zatrzęś dla mnie.
Niech zobaczę jak trzęsiesz tym.
Trzęsiesz dla mnie,
Wszyscy razem.
Zatrzęś tym. Zatrzęś dla mnie.
Niech zobaczę jak trzęsiesz tym.
Trzęsiesz dla mnie,
Niech wszyscy

Rock'n Roll- poczuj to całym ciałem
Zatrać się w tym porywającym rytmie
Budzisz się w tym duszącym świcie,
który spali wszystko
co posiadasz w swoim sercu
Niech to przepadnie,
przepadnie

Teraz nie dam ci tak łatwo odejść
Zgromadź ludzi w jednym miejscu
Podążajcie za mną
Podążajcie za mną
Kieruję się do miejsca, gdzie zapomnimy o wszystkim
Tak bym mógł otworzyć wasze serca
Otwórzcie je.
W taki sposób zostawię wam wszystko.
Spójrzcie na mnie
Spójrzcie na mnie
Dziś wy i ja będziemy szaleć

Chcę sprawić, że Twoje ciało się poruszy
Więc nie przestawaj
Skarbie, niech Twoje ciało tańczy,
Upadnij na podłogę.
Upadnij na podłogę.

Niech wszyscy
Skaczą. Skaczą
No dalej.
Skacz. Skacz.
No dalej, teraz.
Skacz. Skacz.
No dalej.
Skacz. Skacz.
Teraz wszyscy.
Zatrzęś tym. Zatrzęś dla mnie.
Niech zobaczę jak trzęsiesz tym.
Trzęsiesz dla mnie,
Wszyscy razem.
Zatrzęś tym. Zatrzęś dla mnie,
Niech zobaczę jak trzęsiesz tym.
Trzęsiesz dla mnie.
Niech wszyscy.

Rock'n Roll- poczuj to całym swoim ciałem
Zatrać się w tym porywającym rytmie
Budzisz się w tym duszącym świcie,
który pali wszystko,
co posiadasz w swoim sercu.
Niech to przepadnie,
przepadnie.
Izzy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz