sobota, 23 lutego 2013

B.A.P - Rain Sound

Deszczowa piosenka naszych czasów. Nie... wcale nie chodzi mi o piosenkę na początku MV SNSD-Paparazzi . Raczej o długo wyczekiwany comeback B.A.P. Dobra... każdy ich comeback jest wyczekiwany. Kto ich nie kocha? Tym razem możemy usłyszeć ich w całkowicie innym brzmieniu. Jest wielu fanów tej łagodnej jak na B.A.P. piosenki, ale jest też i wielu przeciwników takiej zmiany. Jednak z jednym nie można się kłócić - WYGLĄDAJĄ SZEKSI! 













Nasz kochany Bang w nowym Mv chciał pochwalić się umiejętnością rozwalania krzeseł <i tak wszyscy wiedzą, że było przypiłowane>. W końcu nic tak nie rozładuje napięcia jak rozwalenie o podłogę kilku mebli. 

____________________________________________________________

Nie wymyśliłeś nic wyjątkowego kochany... 


 <jak rozpipcać to z rozmachem> 


<dobrze ci to powiedzieć x___x Moje lusterko!>

Zawsze można wykorzystywać meble inaczej:

....

.....

<a mówiła, że chce tylko autograf...>


Noo dobra... można jeszcze inaczej <niż wiązać do nich biasów> 

...


a tam... moi faworyci:


_________________________________________________________
















Himek! Twój głos w tym mv po prostu gwałci! młahhahaha 
Tak szczerze, to śpiewany/rapowany przez niego fragment jest moją ukochaną częścią piosenki. 





















Zeluś to nasz jak zwykle KOLOROWY CHŁOPAK. 
 blond-----> różowy----> niebieski----->zielony. Po porostu wszystkie kolory tęczy. A najdziwniejsze jest to, że... we wszystkich mu tak pięknie! *_____* 
Chłopak szkoli się u Bang Yong Guk`a. Rozwalanie wazonów to w jego wykonaniu profeska! 


___________________________________________________________













Nasz zielony króliczek na pewno dobrze się bawi w tak zielonym mv jak Rain Sound. Jeśli JAKIMŚ CUDEM nie kojarzycie ludzi z B.A.P. luknijcie na Mv CRASH 












Daehyun. Mój kochany biały króliczek. Jeden z lepszych głosów w B.A.P. 
















Youngjae postanowił pobawić się w szpital z manekinami. FOREVER ALONE krótko mówiąc. 








































TEKST:


neoran yeojan honran seureoun mundab
nan ibeul damunda
sarangeul ibyeore mudda
chang bakken ijeo
beorin bi barami bunda
saebyeoge deudneun radio
sorien igsughan eumagdeul
ni saenggag nagien ttag joha
bieo itneun keopijan du gae
niga eobtneun jari, nan oeroumgwa datune

honja gilgeorireul geodda
jaju gadeon kape, yeonghwa gwaneul bonda

na jocha chueoge jamgi neunde neon eotteolkka?
i nalssi, ongi, seuchineun
baram kkajido gieogi nalkka?
geujeo jinagan heugbaeg
pilleum cheoreom ijhyeojil saram
ajigdo neol geuriwo hada nan jami deureo
bi naerineun bam, oneureun nan jam mot ilwo

i bit soriga ni mogsorinji
nal bureuneun sorinji naman
neol saenggag hani?
i biga nareul wirohae julkka
ireon nae mameul alkka?
jakku niga saenggagna


(neol yeonpillo geuryeo boda naerineun
bit muriran jiugaero jiwo bonda.)

(neol oneuldo geuryeo bonda,
naega neol jiul su isseulkka?)

saeppalgan usan
chugchugi jeojeun otgwa undonghwa
boilleoreul kkeotda kyeotda
mwol haedo mareuji anha
geuge nae maminji aninji
honran seuleoun mundab

bi naerideon nal, neoege banhaeseo
urin seororeul cham manhido sarang haesseo
(gudi aesseo) geureol piryo
eobseotdeon geotman gataseo
mag mami apeo (mami apeo)
(maen cheoeum buteo nae oenjjog
gaseume neol ango jinhage namgyeo)
jigeumeun gipsugi baghyeo beorin
papyeon cheoreom namaseo
neon nareul kkeureo danggyeo
neo eobsido sal su itdan geojitmarhae beorin
geot gata mameul beorijiman
ajigdo neol geuriwo hada nan jami deureo
bi naerineun bam, oneureun nan jam mot ilwo

i bit soriga ni mogsorinji
nal bureuneun sorinji naman
neol saenggag hani?
i biga nareul wirohae julkka
ireon nae mameul alkka?
jakku niga saenggagna

haneura nal dowajwo
i bireul jom meomchwojwo
geu aereul ijeul su itge Oh No

i bit soriga ni mogsorinji
nal bureuneun sorinji naman
neol saenggag hani?
i biga nareul wirohae julkka
ireon nae mameul alkka?
jakku niga saenggagna


chang bakke ullineun bit sori
saenggagina, uriui gieogi
I can’t leave without u girl
bi naerineun narimyeon geuriwo,
neowaui ibmat chum

chang bakke ullineun bit sori
saenggagina, uriui gieogi
I can’t leave without u girl
bi naerineun narimyeon eonjedeun
neowa majuchineun geol













TŁUMACZENIE:

Dziewczyna jak Ty jest mylącym zestawem pytań i odpowiedzi
Więc zamykam swe usta
Chowam miłość w słowach pożegnania
Za oknem znów zaczyna padać zapomniany deszcz
Późno w nocy, słyszę znajomą piosenkę w radiu
Idealnie komponuje się z myślami o Tobie
Zostały dwa puste kubki po kawie
Tam, gdzie Ciebie nie ma, walczę z samotnością

Samotnie przemierzałem ulice
Poszedłem do naszej kawiarni, obejrzałem film

Zatrzasnąłem się we wspomnieniach, ty też?
Ta pogoda, ta temperatura, obejmujący nas wiatr, czy zapamiętam to?
Osoba, która jest zapomniana jak przestarzały czarno-biały film
Wciąż za Tobą tęsknie, zasypiając
Ale w tę deszczową noc nie mogę usnąć

Czy twój głos znajduje się w melodii deszczu?
Czy ten dźwięk woła mnie?
Czy tylko ja myślę o Tobie?
Czy ten deszcz załagodzi moje smutki?
Wiesz, jak się teraz czuję?
Stale myślę o Tobie


(Naszkicuję Cię ołówkiem, a potem zamażę kroplami deszczu)

(Dziś ponownie Cię rysuję, czy będę w stanie Cię wymazać?)

Jaskrawo-czerwony parasol
Mokre, przemoczone ubranie i trampki
Włączam i wyłączam kaloryfer
Cokolwiek robię, to nie chce wyschnąć
Czy tak właśnie się czuję, czy może i nie?
Mylący zestaw pytań i odpowiedzi

W deszczowy dzień zakochałem się w Tobie
Zwykliśmy kochać się z całych sił
Nie wygląda na to, że było nam to pisane
Więc moje serce teraz cierpi (serce cierpi)
(Od samego początku, miałem Cię w moim sercu i tam pozostałaś)
Teraz pozostał tam tylko fragment szkła, który wbił się w serce
Wciągnęłaś mnie w ten wir uczuć
Sądzę, że kłamałem, kiedy mówiłem, że mógłbym żyć bez Ciebie
Odrzucam moje uczucia, ale wciąż tęsknie za Tobą, zasypiając
Ale w tę deszczową noc nie mogę usnąć

Czy twój głos znajduje się w melodii deszczu?
Czy ten dźwięk woła mnie?
Czy tylko ja myślę o Tobie?
Czy ten deszcz załagodzi moje smutki?
Wiesz, jak się teraz czuję?
Stale myślę o Tobie

Drogie Niebo, proszę, pomóż mi
Błagam, zatrzymaj krople deszczu
Tak bym mógł o niej zapomnieć

Czy twój głos znajduje się w melodii deszczu?
Czy ten dźwięk woła mnie?
Czy tylko ja myślę o Tobie?
Czy ten deszcz załagodzi moje smutki?
Wiesz, jak się teraz czuję?
Stale myślę o Tobie


Za oknem ciągle rozbrzmiewa odgłos deszczu
Mam przed oczami nasze wspomnienia
Nie potrafię odejść bez Ciebie
W deszczowe dni, tęsknie za nami i naszym pocałunkiem

Za oknem ciągle rozbrzmiewa odgłos deszczu
Mam przed oczami nasze wspomnienia
Nie potrafię odejść bez Ciebie
W deszczowe dni, będę biegł Ci na spotkanie




-Zelo... Jakieś dziewczyny do ciebie.
-TO POLKI!!! UCIEKAJMY!!!


Izzy :*


1 komentarz:

  1. hahah jak zwykle rozwalasz system!! te twoje komentarze są epickie :** kocham cię XDD PILNUJ GD ŻEBY ON CI TAK NA KRZEŚLE NIE TAŃCZYł;!! chociaż po wieczorkach poetyckich nic mnie nie zdziwi XD

    OdpowiedzUsuń